1/11/2014

chillujem


Včera jsem to už nestihla, ale jak jsem slíbila, tak i učiním a píšu článek o pátku. Domluvily jsme se s holkami do čajky, a tak jsme šly. Člověk si myslí, že na domlouvání nic složitého není, ale to je omyl. Ještě ve čtvrtek jsem se ujišťovala u kamarádky, kdo všechno jde a shodli jsme se na tom, že jdeme čtyři, tak jsem rezervovala stůl pro čtyři. Na druhý den se dozvídám, že nás jde osm a já vystrašená, protože jsem o tom nevěděla a věděla jsem jen to, že jsem udělala chybu tím, že jsem to objednávala tak rychle, tak jsem pak celý den panikařila, což si ostatní holky mohly odebrat jako bych je tam nechtěla a dělala se nám z toho trochu telenovela. Ovšem nakonec jsme se všichni pochopili, rezervaci pozměnili na osm lidí v šest se vyrazilo! 

Pro začátek video, které jsem stihla natočit v pauzách mezi focením, tak si ho snad užijete. Nějak mám problém s vložením ho sem, tak vám sem hodím odkaz. Pro shlédnutí klikněte zde. ;-)

A teď už na fotky. Každá z nás si tam dala nejméně jednu kuličku, holky čaj (já jahodový džusík), topinky s nivou a další pochoutky, především vodní dýmka, která je od osmnácti, ale vzhledem k tomu, že jsem se ujala slova (ano, plačme smíchy, všichni víme, jak to vypadalo) a taky že jsme se všechny tvářily hodně dospěle, tak nebyl problém. Myslím, že jde z fotek krásně vidět ta atmosféra, kterou jsme si užívaly, takže to nebudu zbytečně natahovat a můžete se do nich pustit. 













Je to sice opět jen takový ten vycuc ze dvou set fotek a videí, ale všechny je sem dávat by taky nebylo zrovna chytré, tak se vám snad líbí. Určitě to nejsou poslední z čajky, tomu pevně věřte. 

Tak teda pa, užívejte víkend a hlavně ho celý neproseďte doma. :))




2 komentáře:

  1. Ježiš ty fotky jsou krásné! A vidko taky supr :)) už se těším až si to někdy zopakujem

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že jste si to užily ;D jo, to s tím zamlouváním chápu, taky když se něco plánuje a něco se změní tak šílím :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat