1/30/2014

home


Od neděle běží čas tak rychle, že jsem téměř nedodržela své prohlášení o mém častějším psaní sem. Téměř jako vždy. Ale nebyla jsem tenhle týden ve škole, protože marod, chápete. Jak já, tak i brácha. Tím pádem bych se ostudou propadla, kdybych sem nenapsala. Nejsem ten typ, který když onemocní, tak prosedí celý čas u počítače. Věřte nebo ne, ale až do teď jsem na něm tenhle týden nebyla, jinak jsem si vystačila jen s mobilem. Venku je nádherně, sice to taje, ale procházka by stála za hřích.



To se tak probudíte kolem deváté, vzpomenete si, že jsou vaší spolužáci už dávno ve škole, otočíte se na druhý bok a spíte dál.  Pak si uvědomíte, že jste si měli vzít tabletky, tak zahájíte rychlý sestup do kuchyně. Cestou se asi tak desetkrát praštíte o roh postele nebo dveří, ale přetrváte. Dále vás čeká strmý sestup po skále (jó schody, zlaté schody), která si na vás vždy přichystá nějakou tu lest. A když se v tom lepším případě dostanete dolů, tak máte vyhráno, teď se jen bezpečně přeplížit kolem baru, který má ďábelsky ostré rohy a přichází ta chvíle - chvíle uvědomění, že je máte nahoře v pokoji.  A takhle já si dnes ráno užila.



Většinu dne trávíme zabalení v dece u televize. To víte, maratón Harryho Pottera, další den všechny díly Pána prstenu, protože když už, tak pořádně. Večer se k nám vždycky připojí mamka a sledujeme to ve třech, mezitím ještě stíhá volat s tátou přes skype, takže k filmu míváme většinou i živý komentář. Ale když zrovna nechillujeme u filmu, tak si hovím v pokoji, poslouchám hudbu a pročítám mé velikány (z velké části časopisy o architektuře a designu).

Máme tady prodloužený víkend (prý pololetní prázdniny, to bych chtěla vědět, která hlava pojmenovala jednodenní volno prázdninami). Ale o to nic, stejně si je užijte!





8 komentářů:

  1. Vítejte v klubu, marodi. Táhne se to se mnou už druhý týden :-(
    Krásné fotky, zimní fotky jsou prostě kouzelné !

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky zasněžené krajiny jsou dokonalé! Brzy se uzdrav! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. v dece nebo na procházce, to je krása :)

    OdpovědětVymazat
  4. On your pix winter looks awesome!
    Follow you via GFC :)

    xoxo
    LiliS

    OdpovědětVymazat
  5. Od té doby, co máš zrcadlovku, tak se mi moooc líbí tvé fotky. :) Krásná ta zasněžená krajina ...
    A pobavila jsi mě s tím ranním incidentem :'D .. Znám moc dobře takové stavy.

    OdpovědětVymazat
  6. první 3 fotky jsou super :)

    OdpovědětVymazat