1/31/2014

Killin' it!

Tak mě tady zase máte. Sotva jsem přijela z Ostravy, a po večeru stráveném při sledování tenisu ho mám logicky taky plnou hlavu, ale plést ho sem nebudu, to se nebojte. Možná jsem se vám už zmiňovala o tátové úchylce ohledně orchidejí (a nebo taky ne). Jsou všude, zní to jako epidemie, ale nenechte se zmást, je to ještě horší. Z počátku jsem si na ně nemohla zvyknout, ale teď už si náš domov bez nich představit nedokážu. Horší je, že mi to k tátovi vůbec nesedí. To víte, je to chlap, stavař.. tak proč ty orchideje? 

Co se týče mé rodiny, tak se musím přiznat, že naším nejnavštěvovanějším místem je právě Douglas. Jezdíme tam téměř kvůli každé příležitosti, nejčastější volba dárku - parfém. Nakupujeme prakticky jen v jedné prodejně (už jsou tomu snad tři roky) a prodavačky nás znají jmény, bez legrace. Když už vejdeme dovnitř, ať už plánovaně - nebo jen nakouknout, tak tam strávíme přinejmenším hodinu, v tom horším případě i dvě. 


A v neposlední řadě já a moje (poslední dobou velmi oblíbené) fotky v zrcadle. Po týdnu jsem se hodila do gala. Víte, když si týden zvykáte na váš nenalíčený obličej, tak si pak po následném aplikování make-upu uvědomíte, že na tom nejste zas tak špatně. Pak následovalo půlhodinové prohlížení v zrcadle ve stylu
  to jsem vážně já? kruťoučký


To by bylo něco málo z mé strany, doufám, že jsem vás tímhle článkem nějak nezklamala a doufám, že si užíváte prázdniny. Krom toho hodně štěstí a pevné nervy do nového pololetí!


19 komentářů:

  1. Tak to já mám taky :DDD Akorát ne Douglas, ale Ikea nebo různý obchody s dekoracema do bytu... hahaha
    Sekne ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ikea je samozřejmost, tam člověk stráví půl dne, aniž by to plánoval. :D

      Vymazat
  2. Já se do teď nemalovala kromě řasenky, někdy tužky a linek ... lesk nebo jen balzám ... ale make-up? Nikdy na ksichtě. :D Ale poslední dobou zjišťuju, že už bych si něco opatřit mohla, i když se mi do toho vůbec nechce. :D Asi zůstanu na věky zombie. :D

    Jinak my máme orchideje jen tři, ale jsou krásné a hezky zdobí dům. Mohla bys jim pak někdy věnovat článek a nafotit všechny, co máte. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, uvidíme. Bylo by to toho poměrně hodně a já si nějak obvzlášť neblibuju ve focení kytek.. takže who knows. :D

      Vymazat
    2. To je škoda, zajímalo by mě to :D ... bych si tu potom připadala jako v orchidejovém ráji :D:D ... Jinak děkuji za samou chválu k tomu článku. :D

      Vymazat
  3. Krásné fotky:)) Já makeup nepoužívám, pouze řasenku, tužku na obočí a někdy lesk nebo rtěnku. :) Orchideje jsou krásné květiny:)

    OdpovědětVymazat
  4. To s tím make-upem znám :D Vždycky se musím vyfotit, když jsem namalovaná. A můj padre též pěstuje orchideje a přitom je to zedník. Svádím to na krizi středního věku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem už pevně rozhodnutá, že to bude tou krizí, jiná možnost prostě nepřipadá v úvahu.

      Vymazat
  5. Wow, so pretty!!

    I follow you on GFC. It would be great
    if you follow me back!

    Enjoy your day.

    xoxo
    Its-dash.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj... mas mile, zlate fotecky :-)
    Sledujem Ta... Srdecne Ta uvitam u mna na blogu :-)

    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  7. mám veľmi rada kvety a jednu orchideu máme doma tiež :) podľa mňa sú krásne :) a môj ocko mi zasa rád kupuje kabelky :D alebo so mnou nakupuje oblečenie :) a to nehovorím o tom, že keď si kupuje košele, tak sme v obchode hodiny! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to moc milé, že tatínek se zajímá nejen o chlapské věci, ale také o květiny!! :) Douglas také občas navštívím a také je to na hodinu, jako v každé parfumerii, ale jménem mě nikde neznají :(( :D A celkem málo se líčím, takže se také nemohu poznat, když se někdy zasnažím :))

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Orchideje, možná lepší to, jak nějaký ulítlý koníček. U nás je teda taky celý parapet v obývacím pokoji zaskládaný orchidejemi, ale je to mamčina parketa =)
    Pieces of my world by Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je super, parfémov nikdy nie je dosť :) btw Orchidei milujem.

    OdpovědětVymazat