1/07/2014

Natáčení


Za poslední týden jsem měla v plánu napsat přinejmenším dva články, ale nenapsala jsem nic.
Ovšem můžete být rádi, že jsem si dneska našla vůbec čas sem napsat. 

Říkala jsem si "po prázdninách nám ti učitelé dají čas na rozdýchání, bude to v pohodě". Ale ono ne, jeb nám hned první den test z matiky, z pondělí na dnešek tři referáty a učení na další test a aby toho nebylo málo, tak na zítra další učení na dopisování dvou testů, prostě fak dis šit. 

Ovšem dnes se natáčel klip na příjmačky bráchy a Šimona (jdou na stejnou školu, ale jiný obor), a povím vám, že zatím nejlepší den tohoto roku. Pět hodin natáčení při bilardu, video sem v budoucnu určitě hodím, nebo spíše odkaz na něj. 

Proč jsem tam vůbec byla? Brácha mi včera řekl, že jim odpadla hlavní herečka a jediný volný termín na točení byl dnešek, takže měl jen včerejší večer na nalezení náhrady, požádal mě o pomoc a já mu řekla, že mu pomůžu někoho najít. Podle scénáře se mi tam hodila spolužačka Marťa, tak jsem se ji zeptala, ona souhlasila a bylo domluveno. Po škole jsem šla já, Marťa, Adam, Šimon, brácha a Radek směrem ke queenu. Časem jsme se rozkecali, původně jsem tam šla jen kvůli Marti (protože se s nikým neznala), ale nakonec jsem dělala klapku, řídila světla a snažila se dělat režiséra (říkat, kdo co má teď dělat, protože si nikdo nepamatoval jak jdou scény po sobě), tak jsem tam chodila nabalená jak vánoční stromek s tunou věcí a smála se. Jsem jen ráda, že jsem se seznámila s kluky, téměř celý čas jsme to zpovzdálí s Šimonem komentovali (protože jsme měli na starost nasvětlování) a mě opět došlo, že je ten rozhovor úplně na jiné úrovni než například s kluky ze třídy, ta úroveň inteligence a chování je na úplně jiném místě, takže jsem byla nadšená, že mluvím s někým normálním (smích, jo smích). A to nemluvě o Radimovi, který z gymplu sice přešel na jinou školu, ale v kontaktu se svou bývalou třídou je očividně celkem dost. Všichni byli tak v pohodě a neměli problém kecat s námi (tou mladší generací, myšleno mně a Marťu). Byl tam i Matouš a Verča (taky z maturitních tříd), ale ti odešli dříve, tak se s námi nevyfotili.


Možná se trochu více o dnešku rozepíšu ve článku, ve kterém sem dám i odkaz na video (což bude možná příští nebo popříští týden), teď se jdu každopádně učít (nebo se o to aspoň snažit), dám si horkou vanu (protože jsem po dnešku vyloženě mrtvá) a půjdu spát. 

Nakonec Šímona a nebo Radima napadlo, abychom se skupinově objali, tak jsme se v tom složení jako na fotce postavili do kolečka a objali se "pro velký úspěch". 

Opravdu jim závidím jejich kolektiv, jejich spontánní domluvy "zajdem pak na pivko?" a domluveno, žádné domlouvání týden do předu. Navíc jsou to všichni takoví pařmeni, prostě nemají problém odvázat se a zajít se pobavit, což je typ lidí, kteří mi v naší třídě trochu chybí, protože když se člověk rozhodne jít si někam na akci zatančit (když nejde vyloženě o bažantku), tak se všichni vymluví, mají jiné plány a nebo řeknou na rovinu, že nejsou ten typ lidí, co by měl potřebu někam chodit, že na to mají ještě čas. Ano, neříkám, že se teď všichni nahrneme do sokolovny a začnem pařit, ale problém je, že si všichni myslí, že součást zábavy je nutnost opít se nebo vůbec jen pít. Ale nebudu pesimistická, snad z toho všichni vyrostem a jednou budem taky tak skvělí. :D

Nejradši bych poděkovala všem za to, že díky nim budu mít na dnešek ultramegaboží vzpomínky, ale to by byla další slohovka. A na to já nemám holt čas. Tak se teda mějte, užívejte první letošní týden strávený ve škole a učte, jinak běda vám (smíšek). 



Žádné komentáře:

Okomentovat