1/01/2014

party hard po třinecku


Když jsem včera přijela k Markét, tak už všichni byli na místě. Začalo se zlehka, vlastně ani ne. Byli jsme jak spuštění z řetězu. Prostě gympláci, znáte to. Začali jsme okupovat kuchyň, chystat mojita, jednohubky, chipsy, muffiny - prostě jídlo - a nosilo se na stůl. Vzhledem k tomu, že jsme se nějaký ten pátek neviděli, povídali jsme si, později mně napadlo "udělejme si památeční fotku". Z jedné fotky to přešlo na celou sérii focení; v obýváku, v koupelně, na schodech, jednoduše všude. Jedlo se a pilo, pak to přešlo na flašku a na hru o kočce, která na fotkách vypadá neskutečně perverzně. Čas plynul přiměřeně rychle, než jsme se vzpamatovali, bylo jedenáct a my zpívali karaoke (s odepsanými hlasivkami se holt počítá), později se to zvrhlo v tančení a v neposlední řadě jsme prostě drbali jak staré baby. O půlnoci jsme vyběhli ven, střelili šampus, Měšo si zaběhl ten svůj maratón, obvolali všechny známé a šlo se zpět. Po půlnoci čas plynul tak rychle, že jsme nestíhali vnímat, kde to jen utíká. Kolem čtvrté nad ránem přišli domů Markétini rodiče a k nám do obýváku přišel i její taťka (lehce v náladě) a začal nám otevírat okna, Markét už volala mamku na pomoc, ale my jsme vyloženě praskali smíchy, vyloženě kulturní vložka, jak se patří. Proseděli jsme až do půl sedmé ráno a vstali po deváté, na co spánek, že ano. O fajtech Míšy a Měša kolem šesté nad ránem mluvit vážně nebudu, muselo by to být hodně moc cenzurováno. Stejně většina ani neví, o čem mluvím. Tím pádem to ukončím a vy se tak budete moct kochat fotkami! 


































Sice to je jen pár z právě šest seti fotek, ale všechny je sem dávat nebudu. Měla jsem jich v plánu sen dát maximálně pět, ale pak mi došlo, že holky, které s námi nebyly, chtěly nějaké fotky vidět, tak tady je máte. Doufám, že jste si Silvestr užily tak jako my. :-)



2 komentáře:

  1. Je super, že sis to tak užila a fotky jsou některé fakt boží. :D
    Já nemůžu zveřejnit ani jednu, protože tam všude vypadáme šíleně (já jsem sice vidět tuším na 3, ale zbytek, ach nebe :D) ... Fotila jsem převážně ty, co byli nejvíc opilí, ať se máme čemu smát. :D A taky, že se máme čemu smát.

    OdpovědětVymazat