1/20/2014

Pořád stejní


Řeknu jen jedno. Vymýšlet název videa až po jeho natočení a sestříhání je naprostá pitomost, opravdu - vyvarujte se tomu, protože mi samotné už dávno došly nápady a jsem nucena vkládat tam první random slova, která mě napadnou. Takže pokud nezačnu točit třídní random videa podle témat, tak si můžu jít rovnou kopat hrob. 

Dneska jsem měla trochu více času, protože na zítra nemáme žádný test (pevně věřím v to, že se nemýlím), a tak jsem měla na výběr - udělat design -  a nebo - sestříhat video. Ještě ráno jsem byla rozhodnutá, že udělám ten design, ale hned po příchodu do třídy se mě Krausík zeptal, kdy bude další video, že mám prý záběrů habaděj. Tak teda poslušně hlásím, že nové video je na světě! 




To je pro dnešek opět vše, tak se mějte a hodně štěstí do celého týdne! ;-)


1 komentář:

  1. ja sa tak tesim ze dnes je piatok :)

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat