1/18/2014

Správný krok


Dnes nadešel ten den, kdy zveřejním (dlouho očekávané) video na talentové zkoušky bráchy
a jeho kamaráda Šimona z maturitního ročníku. Nebudu to dlouho natahovat, tak si ho užijte.
                
                                      

Hraje v něm moje spolužačka Marťa. Roli jsem ji domluvila já a jsem neskutečně ráda, že jsem zvolila právě ji, protože se na roli neskutečně hodila. Brácha s Šimonem do druhého kola sice nepostoupili, ale tohle video jim zůstane jako vzpomínka. A myslím, že to i přesto stálo za to! :-)

Má maličkost nasvětlovala a dělala klapku, takže jsem ještě teď nadšená. A takhle se rodí začátky kariéry, hehehe. No, spíš ne, teď ale vážně. Ještě dneska se pustím do stříhání videí z včerejší čajovny, tak to sem možná zítra hodím. 

Kdyby jste ale chtěli vidět víc, tak navštivtě můj youtube channel. ;-)
To je pro dnešek vše, tak se mějte a užívejte soboty! 



1 komentář: