1/26/2014

sunday morning


Dneska jsem se probudila dříve, než bylo v plánu, tak jsem zamířila do kuchyně a udělala si dlouhodobě očekávané vafle s kakaem. Máme tady první pořádný sníh, a když opomenu ty mrazy a teploty kolem -16°C, tak si nemám prakticky na co stěžovat. Zimu jsem poslední dobou vůbec neměla v oblibě, ono se to v posledních letech zimou ani nazvat nedalo, ale když už nám teď napadl ten sníh, tak jsem roztála (paradox, že?) a moje nadšení k zimě se pomalu (ale jistě) vrací, tak uvidíme.

Když tak si pusťte tuhle písničku, je neskutečná a dokonale vystihuje dnešní ráno. :-)


Na začátku ledna jsem si objednala hodinky a se spolehlivostí české pošty mi dorazily téměř o dva týdny později (minulý pátek). Upřímně, jsem z nich nadšená, mám je sice trochu větší, ale to se dá jednoduše vyřešit u hodináře. 

Společně se sněhem vždycky dostanu chuť zahrát si všemi milovaný the sims. A shodou náhod jsem nedávno oprášila dvojkovou řadu a jelikož zbožňuju vzpomínat na staré časy, tak se do ní někdy v nejbližší době pustím, protože trojku hraju jen příležitostně. 

A v neposlední řadě moje diáře. Jak sami vidíte, vyloženě si v nich libuju. Vybíráním diářů strávím u Albiho nejvíce času, protože čím zajímavější vzory, tím větší dilema při vybírání. Letos vyhrál růžovofialový s kytkami (vpravo), který mě sice zaujal, ale nebylo to takové to "uaa, beru si tenhle" jako ten loňský (vlevo). 





12 komentářů:

  1. Ta sbírka the sims:OO maraas, taky bych chtěla:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani :D A co teprv když ti řeknu, že ta sbírka není celá :D

      Vymazat
  2. Hodinky jsou krásné, stejně tak oba diáře!
    Zvu tě na giveaway o tangle teezer / knihu, laky a náramky na mém blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc roztomilý blog :) Jsem tvůj nový follower!! :P

    EJNET

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc si toho vážím. :))

      Vymazat
  4. nádherné hodinky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No nééé, moc se mi líbí, jak sis to tu vyšperkovala, opravdu boží!! :)
    Mimochodem, žereš Flicflac edit? Prosím: https://www.youtube.com/watch?v=9mnoiRqh0dQ&list=PLwsu5uMZzQbvjnQJcxH75iehnq6gpmPbg sama jsem si to ještě neposlechla celé :D ...
    Mimochodem hodinky úžasné, Sims jsem závislačila na trojce (měla jsem početnou rodinu, 9 duchů, kteří měli zvláštní místnost s obrazy a urničkami, takže mi skvěle strašili :D) a 8členná rodina nebo kolik jich tam bylo. :D Závislák na úrovni. No a diář, co máš na letos má i spolužačka a já mám ten sovičkový, co mi koupila kamarádka. :) Jinak ten loňský vypadá taky božoušně. A píseň - ideálka. :D

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa hrozne paci ten 2011 diar :) inak diare to je moje :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ty hodinky vypadají luxusně!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásný blog:)
    Diář od Albiho mám taky, s puntíkama.. <3 :)
    Krásné hodinky!

    OdpovědětVymazat