1/14/2014

vol. 1


Tak mě tady zase máte. Rozhodla jsem se vám oznámit, že se budu tenhle blog snažit zaměřit na mou video-tvorbu a eventuálně i na fotky. Každý ví, že focení a natáčení patří mezi mé nemalé závislosti. Z počátku se jednalo pouze o focení, ale od letošního léta se má závislost přehoupla spíše na to natáčení. A s tím přišlo i pár plánů do budoucna. A jelikož jsem neskutečná organizátorka (což je slovo, kterým bych se popsala, kdyby mi někdo řekl, ať vyjádřím svou osobnost jedním slovem), tak toho není málo. 

Realizace a uskutečnění zaberou nějakou dobu, ale abych sem teda psala častěji, tak bych se chtěla oficiálně věnovat experimentům s šitím i na blogu. A nejen to. Na internetu v dnešní době můžeme najít tisíce blogů, které mluví převážně o módě, která nás přiznejme si prostě baví, ale pořád jsou tady i jiná odvětví, která stojí za to vyzkoušet, řekla jsem si - celá blogosféra se přece nemusí točit jen okolo módy - a tak to začalo. 

Můj blog je pro mě z velké části kronika. Když si nebudu moct vzpomenout kdy se něco dělo, tak zalistuju v historii a vualá. Nový rok mi přinesl i nové nápady (já totiž na novoroční předsevzetí nevěřím, je to podle mě jen komerční slovní hříčka. Lidé by na sobě měli měnit to, s čím nejsou spokojení kdy chtějí a ne jen čekat na prvních pár týdnů v lednu, snad chápete, co tím chci říct). A já si řekla, že pokud chci být někdy aspoň trochu zručná, tak se musím naučit přinejmenším vařit a šít. Tím pádem víte, co ode mě můžete čekat. 

Moje články rozhodně nebudou o tom, že si tady budu hrát na nějakého profesionála, ba naopak. Učíme se prakticky celý život a vy budete mít tu možnost zasmát se mým pokusům a snahám o to, jak se snažím zdokonalovat. Jak se znám, tak časem určitě přibude pár jiných odvětví, které chci nebo budu chtít vyzkoušet, ale pro začátek je už i to málo příliš, takžeee - na tom bych to prozatím ukončila a uvidíme, jak se mi bude dařit. 

To jsem se zas pustila do rozjímání a promýšlení budoucnosti, já vím. Moc to hrotím, ale ono to jednou za čas ani neuškodí, tak mě to snad nezabije tyhlety změny. ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat