3/10/2014

FRIDAY please


Já vím, že tomu sami nevěříte, ale o to víc tomu nevěřím ani já. Jsem zpátky, a dokonce i s článkem! Sice to nebude nic extra (ostatně jako vždy), ale přece jen mě už nebude trápit svědomí. Je to přesně měsíc a den, co jsem vám obohatila život mými slovy, takže je na čase dát se do kupy a dohnat ztráty.




Na první fotce můžete vidět tester na rtěnku Fresh Fig od Avonu. Já a mamka jsme věrné Sephoře a Douglasu, což už mnozí z vás moc dobře vědí. Ovšem hned vedle mamčiny kanceláře má kancelář právě Avon, a vzhledem k tomu, že kolem toho každý den chodí, tak se tam občas i zastaví a jednou za čas s něčím i přitáhne domů. Mým úkolem je pak zbavování se vzorečků, což já ale ráda.

A na poslední fotce můžete vidět Lakyho těsně po tom, co prošel procesem fénování. Druhou fotku si myslím nemusím ani popisovat, je to taková simply selfie, která nestojí ani za zmínku, jen tak pro efekt.

Za poslední měsíc se toho stalo hodně, začnu třeba tím, že se přede mnou (před našim barákem) svlékl sousedův syn, kterému je (pokud si dobře vzpomínám) 25. Tak mám tedy vzpomínku na Valentýna. A neptejte se mě proč to udělal, já to nevím o nic líp, než vy. V únoru mi umřel děda, takže ten měsíc nevypadal zrovna tak, jak bych si ho představovala. Hůř než já to ovšem nesl můj taťka a strejda. Bylo toho určitě ještě víc, přece jen mám poněkud pestrý život, někdy i víc, než je třeba, hehe.

Už jsem říkala, jak jsem ujetá ohledně vlasů? Respektive ohledně vlasových přípravků? Pokud ne, tak teď to oficiálně prohlašuju. Tahle záliba se mi začíná (pomalu ale jistě) vymykat z rukou a lehce přerůstá v závislost, tak se musím krotit. :-(

A nakonec poslední novinka dnešního večera (?). Včera mi brácha oznámil, že s jeho kolegy z maturitního ročníku plánují další video, a tak padla otázka, jestli se nechci zase přidat. Všichni víme, že co se týče natáčení, tak neodolám nikdy. A zvlášť při něčem takovém, což už je samo o sobě legendary.

Odteď už budu hodná holka a budu vám se psát, tak neházejte sekeru do žita (kdo probůh vymyslel tohle přirovnání?) a očekávejte v nejbližší době nové články. :-)










10 komentářů:

  1. Moc hezke fotky:)! Taky jsem strašně ujetá,ohledně vlasů:Dje to strašné,pořád bych nakupovala nějaké olejičky,a ruzné připravky;D

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! Nejvíce se mi líbí fotka pejsana! Sami máme doma tři, takže jsem taková psí žena! A na vlasy jsem ujetá taky!! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké fotky! co máš za objektiv prosím tě? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikkor 16-85MM F3.5-5.6G ED AF-S DX ZOOM VR :-)

      Vymazat
  4. Pobavil mě nahatý soused :D A zároveň je mi líto tvého dědečka. Určitě se má ale krásně a dohlíží na vás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nejdříve vyděsil, protože se +- 5 metrů přede mnou svlékl a na mě přišla leda tak panika, ovšem teď se tomu už jen směju. :-D

      Vymazat
  5. Krásne fotky , ten havinko je úplne úžasny :)
    Nechcela by si sa navzájom sledovat cez Google friend connect ? :)

    OdpovědětVymazat
  6. No nééé, už se moc těším na další příval novinek. :) Jinak ten tester rtěnky mám taky :'D a je boží, přemýšlela jsem, že si ji i koupím. Má kamarádka se totiž začala avonu věnovat. :D To s dědou mě mrzí :/ ...

    OdpovědětVymazat