3/29/2014

Meet My Bag

Dříve, než se vrhnu na hlavní část článku, musím vás obeznámit s faktem, že dnešní článek je něco na způsob What's in my bag? tagu. Rozdíl je takový, že What's in my bag? tag je čistě videjní (jůtubová, chcete-li) záležitost. Ne, že by ohledně tagů platily nějaká pravidla, ale dalo by se říct, že to tak prostě bylo dáno. Přišlo mi zajímavé seznámit vás s mou taškou a jejím obsahem, kterého je překvapivě málo, ale přece jen nějaký je. 

 Moje školní taška je takový menší kožený batoh (pytel?) z Pull&Bear. Mám takový pocit, že je z letošní jarní kolekce, takže pokud byste do P&B zavítali, tak byste ho tam možná ještě našli. Na fotkách se může zdát malý, ale vlezou se mi do něj největší učebnice a pořád mám dostatek místa na další. :-)

A jako správná pytlová taška nemá vrchní část uzavíratelnou zipem, ale je klasicky stahovací. Kontrast dělá růžový zip, který patří vnitřní kapse, do které ukládám psací potřeby (už druhým rokem nevedu pouzdro a vyhovuje mi to :-). Někteří si možná všimli vnější malé kapsy, do které ukládám kartu na bus, klíče a občas i mobil (mně samotné hlava nebere, jak se to tam může vlézt). 


A teď trochu vnitřní záležitosti. Obsah je z pátku, a i když to tak nevypadá, ve škole jsem opravdu byla. Na první fotce můžete vidět červenou peněženku (o které si můj přísedící půl roku myslel, že je to pouzdro), kterou jsem si přivezla předloni z Říma. Dále můžete vidět studentský průkaz, dvě gumičky (nosím pořád s sebou v batohu, protože když si ji dám to tašky na tělák a nebo na ruku, tak ji vždycky ztratím). A v neposlední řadě můžete vidět můj letošní diář od Albiho, o které jsem vám sem - předpokládám - už psala. Na něm můžete vidět krém na ruce od u nás poměrně neznámé španělské firmy, který jsem dostala od mamky. Voní strašně hezky, pokud si dobře vzpomínám, je to příchuť marakuji a manga. A jako poslední u sebe pořád nosím tester poměrně sytého a nápadného odstínu Fresh Fig od Avonu. 



A jelikož toho do školy nosím čím dál tím méně (kdo ví, čím to jen může být), tak můžete vidět aspoň to, co mezi zbytky zbylo, žádná sláva teda. V pátek jsme měli pět hodin, z čehož jedna hodina těláku (takže v podstatě jen čtyři). Na obrázku vidíte ájinu a špáninu, otázkou je, kde mám věci na zbylé dvě hodiny (zsv a matiku). Zsv mi někdo před měsícem odcizil a já od té doby nejsem schopná vyhrabat se ze ztrát a založit si nový sešit, a co se týče matiky, tak tu jsem nechtěně zapomněla ve skřínce, šikula... já vím.

A to je pro dnešek vše. Do budoucna mám v plánu udělat článek ohledně všech mých tašek, kabelek a psaníček, protože tento seznam se za poslední rok neuvěřitelně rozrostl, a tak by stálo za to o něm napsat. :-)

Tak zase příště, užívejte víkend a když tak mi dejte pod článek znát, jestli se váš obsah tašky hodně liší od té mé. Musím uznat, že to stojí za zeptání. ;) 


18 komentářů:

  1. Myslím, že v tomto případě jsme s obsahem na tom velmi podobně. Takový baťůžek je super .. já mám už pomalu 5 roků jeden batoh, který prostě nechci :D, ale je dobrý, co se kvality týče, nebolí mě z něj záda atd., takže zatím držím, ale jestli půjdu někam dál, už to chce vážně změnu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím všem lidem, co mají málo věcí v tašce! Já at jdu kamkoliv, mám plnou kabelku krámů :D

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný batůžek:). A ta "římská" peněženka je taky skvělá:).

    OdpovědětVymazat
  4. ten batoh je fakt skvelý! :P

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně nafocené! :) Ten batůžek se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten batoh je super :) myslím, že nikdy nevyjde z módy
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že je nás víc, co chodíme se skoro prázdnou taškou :D

    OdpovědětVymazat
  8. máš krásný batoh! super článek .)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten batůžek je nádherný!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný batoh. A máme věci celkem podobné :) Máš moc krásný design! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky uvažuji, že si nějakého podobného krasavce pořídím, koukala jsem na ZOOT a něco by se i našlo. Ale musím souhlasit, ač také nevím čím to je. Na střední jsem toho do školy nosila čím dál méně. Až to dopadlo tak, že jsem v maturitním ročníku nosila jen kabelku ( pravda, že moje kabelky nejsou zrovna dvakrát malé) :D

    OdpovědětVymazat
  12. jůů ten batoh bych chtěla, ale hledám černý a ty moc nejsou, bohužel hnědý nemám k čemu nosit;/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne fotky , ten batoh je naozaj krásny , super farbu má a aj velkost je praktická <3

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Hey beauty you have a really nice blog and amazing pictures .Have a nice day =)
    http://www.obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. jeej ten batoh je super! :) keby toľkoto vecí do školy bolo v mojej taške ojojoj :D ja mám jeden zošit asi na všetko a aj to načo som mala zošit som postupne začala zapisovať do toho jedného....a v kabelke mám vždy plno najzbytočnejších vecí :))

    OdpovědětVymazat
  16. Máš překrásný diář. A ostatně batůžek je taky fajn.

    OdpovědětVymazat