3/17/2014

Secret no. 5

Po rušném víkendu jsem opět zpátky, a to s velkou řadou jídla, překvapivě. Víkendy u nás jsou převážně rušné, i když k tomu někteří v rodině přihlížejí negativně. My s mamkou bychom pořád někde lítaly, nebaví nás sedět doma a obě patříme mezi živější tvory, zato taťka je rád, když se po týdnu vrátí na víkend domů -  do klídku, protože toho teď v práci mají hodně (začali novou stavbu v Mnichově). Tento víkend jsem věděla, že nás nic nečeká, tak jsem si na neděli naplánovala učení, jenže co se to najednou nestalo, celou sobotu a neděli jsme strávili s tetou, v Ostravě, přesněji v Nové Karolíně. Neříkám, že nerada nakupuju, ale představa, že jsem dneska psala dva důležité testy a na učivo jsem se ani nepodívala, no vřelé díky, ale příště ne. 


Na druhé fotce můžete vidět můj výtvor, nechala jsem se inspirovat maminčiným receptem, ale propojila ho s vlastní tvorbou, takže tady máme další homemade specialitu, no nejsem skvělá? Na samotném dnu sklínky jsou rozmrazené maliny, na nich je krém mascarope smíchaný s banánovým pudingem a na vršku trocha čokolády, což mi připomíná sdělit vám, že právě mascarpone zbožňuju nadevše. 


A jelikož mi články bez fotky autora, či autorky přijdou vždy tak neosobní, rozhodla jsem se, že pokud to bude v mých silách, tak sem přidám bezvýznamnou fotku mé maličkosti. Možná je to taky proto, abych se mohla za pár let zasmát mému mladšímu já, who knows. O:-)

Téměř celou noc jsem nezamhouřila ani oka, protože mě trápí netrpělivost a nejistota ohledně jisté odpovědi. Teď jen doufám, že ten stres co nejdříve přejde a já se pak budu moct vrátit do normálu. :-)

Nevím, jak to odebíráte vy, ale mě osobně tento rok utíká příliš velkou rychlostí. Sotva tady byl ten skvělý Silvestr se třídou, leden a únor plný jara a voile, jsme za půlkou března a nikdo neví jak ani kdy se to stalo. 

A když už jsem se dotkla tématu o počasí, tak nejsem zrovna dvakrát nadšená z toho deště, který teď panuje snad nad celou republikou. Ať už to je pryč, počasí má veliký vliv na mojí náladu, a tímhle mi rozhodně nepomáhá. 

Doufám, že si tento týden užijete s větším klidem, než já. 
Tak zase příště! :-) 



17 komentářů:

  1. Teraa taky totálně miluju mascarpone!!
    a na těch fotkách ti to úplně sluší^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi ani neříkej! To znamená, že si budeme muset někdy uspořádat nějaké mascarpone hody. 3:) A převeliké díky za tu chválu k fotkám, celá rudnu (:D).

      Vymazat
  2. Asi jsem víc jako tvůj taťka než ty, protože mám ráda líné víkendy. Pořád se dívám na tvůj dezert a přemýšlím jak ho udělat, protože ho prostě musím ochutnat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wooow ten výtvor vypadá nejvíc suprově! Skvělý článek a já mám víkendy ráda jak kdy :)

    OdpovědětVymazat
  4. that food looks amazing!

    http://heytheregood-looking.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. No ty dobroty vypadají opravdu luxusně a určitě i tak chutnaly!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. To jedlo vyzera tak strašne dobre achhh <333 a na ti fotkách si krásna :)

    Miriam
    http://miriamsefcikova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Mňaam ten dezert vypadá božsky :O jste s mamkou vážně šikulky :))
    Jo a moc hezky píšeš :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten dezertík s milkou .... dala bych si hned teď !! Máš pravdu, já jsem se po zkouškovém zděsila, kdo mi ukradl ty dva měsíce učení, že je chci zpátky ( ne kvůli učení :D ) a najednou Březen. Naštěstí mi letos absolutně vyhovovalo to počasí a opravdu jsem se nikdy předtím neučila v Únoru na zahradě, na sluníčku.. Ještě je docela chladno, ale věřím že v Dubnu to už bude parádička =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Člověk by ten čas nejraději vrátil, ale když se nad tím zamyslí a dojde mu, kolik učení by ho znova čekalo, tak se smíří s tím, na čem je. :-D Snad jo, no. :-)

      Vymazat
  9. Great post dear:)
    Love reading your blog!

    OdpovědětVymazat
  10. takové dobroty:)! Moc pěkné fotky, na těch posledních ti to strašně moc sluší:)!

    OdpovědětVymazat
  11. Ten dezert vypadá božsky. Maliny miluji a mascarpone taky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Huu, na těch fotkách ti to ale moc sluší! :))
    Jinak to žrádlo vypadá tak dobře! :D Ani se nedivím, že tě to odlákalo od učení.. :D Já marodím, jsem doma už 3. den (ano i v sobotu stále ležím, ale už špekuluju, jak jít večer ven a nezemřít) :D a stejně jsem se na školu ani očkem nepodívala.
    A doufám, že ten stres je už fuč!

    OdpovědětVymazat
  13. dážď už prešiel, aspoň tu teda, a ja neverím a nechápem, prečo si niekto robí doma tak pekne vyzerajúce jedlo... :D

    OdpovědětVymazat