3/23/2014

Slow motion

Celý život jsem žila ve vlastní lži. Namlouvala jsem si, že nesnáším jaro. V hlavě jsem měla zafixováno, že je všude bláto, mokro a stromy jsou holé a bez listí. Můj názor změnil teprve letošní rok. Díky teplé zimě máme jaro bez bláta, a když nepočítám ten děsivý vítr, tak je venku fakt nádherně (ani teplo - ani zima) a z mého nejméně oblíbeného ročního období se rázem stalo mé nejoblíbenější.

Dneska jsem objevila dárek, který mi přivezl brácha z Anglie. Tehdy jsem byla v prváku a teď jsem ve třeťáku, což je sakramentsky dávno. Kdy to tak uteklo? Každopádně jsem nadšená z toho, že jsem ten dárek našla, protože jsem ho ještě ani nepoužila.


 Mám tady pár fotek z městského lesoparku. Ne, že by byl hezčí, než hory a lesy, které mě obklopují, ale v Sobotu tam bylo vážně hezky, tak proč nevyfotit pár fotek na památku, když kdovíkdy se tam zase ukážu. :)

 A nakonec já a jedny z mých dalších (z prvního pohledu stejných) fotek jako minule, ale omluvte, mě prostě baví se tak fotit. Já vím, že můj účes ala máte doma uklizeno je nejlepší, příště se polepším a (snad) přijdu s něčím originálnějším. ;-)




























To je pro dnešek vše. Možná jste si všimli, že jsem u fotek použila nazelenalý mód, kterým jsem trochu vyhipsterčila fotky, což mi připomíná, že bych se pro příště měla trochu krotit (hehe). Doufám, že jste si víkend užili přinejmenším stejně dobře jako já. Tak hlavně s úsměvem do jara a do nového týdne, ať nám co nejmíň prší. :-))


18 komentářů:

  1. tahle zima byla skvělá, jaro mi nikdy nevadilo protože znamenalo že za chvíli už bude léto!:D
    a když jsem měla novou zrcadlovku, taky jsem se s ní musela pořád fotit v zrcadle, nešlo tomu prostě odolat:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tá mačička je aká krásna :) A ten darček od brata mi pripomenul harryho pottera je vážne úžastné :) A o jari teda máme uplne rovnaky nazor , tento rok je vazne nadherna <3

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné fotky!:) dáreček,od bratra,vypadá moc hezky:)!

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné fotky, jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  5. letos je opravdu krásné jaro, moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky!! S dobrým foťákem jdou oprvadu kouzla :)

    Přidala jsem si tě do sledovaných, kdybys měla čas a chuť, zvu tě na můj blog. Hezký den :)

    http://mujerworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, taky ráda fotím přírodu :))

    OdpovědětVymazat
  8. oooh so cute!! loving your blog:)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké fotky a kočička si naplno užívá roli modelky.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. jar je najkrajsia cast roku ! :))))))) a super fotis

    OdpovědětVymazat
  11. Já si stále častěji uvědomuji, že jaro ráda nemá.Vůbec. I když uznávám, že tohle není tak hrozné.
    Taky se mi stane, že najdu zapomenutý dárek, který jsem měla pro někoho tak důkladně schovaný, že byl nenaleznutelný.To brko (pero) se mi hrozně líbí, bych si připadala jako Hermiona :)

    OdpovědětVymazat
  12. Great photos!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám ráda jaro, a moc ! Tento víkend má být krásné počasí tak típ tuplem ještě více =) Btw. ta souprava s brkem je super !

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotky! Můžu se zeptat, co máš za objektiv? :)

    OdpovědětVymazat