3/13/2014

Warwick Avenue

Páni, věřte nebo ne, ale to, že jsem přidala článek ještě tento týden mě překvapuje víc, než byste mohli čekat. To je snad jen dobře, člověk by se totiž měl podle rad jednoho moc chytrého pána neustále překvapovat a nastavovat si tím svou laťku pořád výš a výš. :-) 

Venku je nádherně, ve škole bylo překvapivě hrozně fajn, a tak mi nezbylo nic jiného, než se o tom všem podělit s vámi, mými nejmilejšími. 





 Dneska jsem se odměnila jahodovým homemade milkshakeem. V nejvyšší sklence je čistě jahodový, v druhé je ve spojení s banánem a poslední varianta je nostalgické kakíčko, které jsem si dělávala v zimě, když jsem přišla domů vymrzlá (asi nikdy nebudu schopná pít kafe, protože pokud existuje nějaká věc, která mi opravdu nechutná, tak to je právě kafe). A tahle svatá trojice mě bude provázet celým odpolednem. Jistě, že tomu nikdo z nás nevěří. Jednu jsem udělala bráchovi, samozřejmě tu menší, kakíčko už padlo a poslední kousek si právě teď vychutnávám. A keksík nemohl chybět! 

Při mé ranní rutině toho dělám opravdu hodně. Někteří si rádi pospí (já dvojnásob), ale co se týče vstávání do školy, tak si raději přivstanu, a pak mám 5-10 minut času nazbyt, než abych měla pět minut do odchodu a sotva se oblékala. Panika a stres nepatří mezi mé oblíbence, takže mi to perfektně vyhovuje. Vstávám hodinu před odchodem na bus, ale ještě nedávno to bylo nějakých 40 minut. A to nepočítám s tím, že si tašku balím už den předem. Pro některé málo, pro většinu too much, pro mě perfektní. :-)

Dneska jsem využila mého ranního času nazbyt a zdokumentovala se mobilem, takže ať už ty fotky k něčemu jsou, když jsem s nimi ztrácela čas, ne? :-)

Tak se uvidíme zase příště při dalším přísunu žhavých informací, čau čau. ;)



11 komentářů:

  1. Vítej zpět ;) To já si raději přispím, ale mám to vychytané. Snídani i tašku do školy si nachystám den předem a pak si ji v klidu vychutnám ve škole bez stresu. Ještě že vstávám jen dva dny v týdnu na 8hod. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Milkshake bych si hned dala!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky!:) A ten Milkshake, vypadá opravdu hodně lákavě!:)

    OdpovědětVymazat
  4. laťka pořád výš a výš, proč ne. počasí je skvělý :) a svatá trojice taky! ononom
    ráno si taky radši přivstanu, nerada spěchám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vstáváme tím pádem úplně stejně! :D
    Jo a co se těch mých vlasů týče, tak je mám tak max. delší a vybledlejší :D ale já jsem celá divná ... oči se mi střídají, vlasy taky podle světla ... :'D

    OdpovědětVymazat
  6. Looks yummy!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpovědětVymazat
  7. To ty máš krásne vlasy! :) kludne mi možeš napisat na mima.sefcikova@gmail.com alebo si ma mozes pridat na facebooku , odkaz na moj profil mam na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja si privstanem a mám bežne hodinu, hodinu a pol času na učenie a všetko, čo skôr, teda načas, robiť odmietam :D inak tie milkshaky... už dávnejšie som si chcela spraviť a vidím to tak, že som tu buď nemala chodiť alebo... si idem nejaký ten spraviť (A)

    OdpovědětVymazat
  9. To je roztomilé a ta první fotka... :))
    EJNET

    OdpovědětVymazat
  10. tá prvá fotka je taká mňám :P

    OdpovědětVymazat