4/18/2014

duhoídní

V poslední době jsem si hodně oblíbila dávat sem gify, čehož jste si už určitě všimli. Ani dnešek nebude výjimkou. Nejvíce mě za posledních pár dní fascinuje počasí, poprvé jsem si uvědomila, že je opravdu aprílové v obou smyslech. Jeden den jsou teploty lehce nad nulou a pomalu nám tady sněží, a na druhý den tady máme 15°C a návaly tepla, o kterých se nám ani nezdálo. 

Před pár dny se nad Třinec snesla duha, která se nám - prostému lidu - postarala o zábavu. To víte, v životě jsme neviděli duhu, naší blízcí určitě také ne, tak proč se nepodělit s ostatními a nezaplnit tak sociální sítě jednou jedinou duhou z desítek úhlů? Troufám si říct, že to byla nejslavnější duha v dějinách, protože takovou pozornost nedostal ani Babiš při návštěvě našeho města. A abych nezaostávala za mnou tak milovaným lidem, podělím se s vámi o tu duhu, která sklidila takový úspěch. 




Ta obloha byla opravdu tak tmavá, nehrála jsem si s tím nijak. Na druhé straně domu byl už západ slunce, který můžete vidět na začátku gifu, který jsem poskládala z fotek, které se nashromáždily na kartě během posledních pár dní. :-)












To bude pro dnešek vše, jelikož se snažím užít si volno na zahradě. Máme tady úžasné počasí, a tak by byl hřích nevyužít takové příležitosti. V co nejbližší době se vám sem zase ozvu s něčím zajímavějším. Teď se prozatím mějte a užívejte volna. :-)




9 komentářů:

  1. Teda, to je nádhera! :)) V Praze bylo celý den pěkně hnusně :(

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky!:)) a gif, je taky moc pěkný!:)

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa gify moc pacia takze kludne pokracuj :)
    Inak uz zajtra losujem NIVEA giveaway vitazov tak sa nezabudni zapojit tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný gif, ale nechtělo by se mi s tím pitlat :-D jsem moc líná...a ta číča v tom gifu je úplně fajná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Gify mám moc ráda a tenhle se mi líbí, je takový jarní a celkově milý :) Stejně je ta příroda nádherná.

    OdpovědětVymazat
  6. takovou duhu jsem dlouho neviděla :)

    OdpovědětVymazat