4/20/2014

Kuchyně nás baví

Já vás opět zdravím. Tyhle fotky jsou už z pátku, proč jsou zde až dnes zůstane záhadou (dlouhé povídání, dáme to stranou). Jsou sice prázdniny, ale upřímně (toto slovo používám nebezpečně často), za celou tu dobu (čtyř dnů) jsem si na sebe neudělala ani minutu (sama si nevěřím, ale zní to dobře), což je vskutku politování hodný fakt. V sobotu jsme zavítali na oslavu narozenin a dnes jsme šli tradičně k babičce na velikonoční oběd, který trvá vždy od jedné odpoledne nejméně do sedmi večer. Měli aspoň možnost pochlubit se fotkami ze San Francisca a Hawaie, a po více jak půl roce jsme měli tu možnost vyslechnout si klasické debaty o politice (jó dědo, taky jsi mi chyběl). 

Ale zpátky k pátku. Celé odpoledne jsem s mamkou kuchtila, nejdříve bigos (původně polský recept, takže 120% nemáte tušení, oč jde, ale jde o něco podobného segedínskému guláši, kdybyste přivřeli obě oči), dále závin s domácím (sousedovic) tvarohem a v neposlední řadě nepečený dort s jahodami, který jsme dneska jen tak přinesli babičce (my se po večerech nudíme, tak pečeme dorty). 




Mám v hlavě přegifováno a stává se z toho můj životní styl, což je bullshit, protože to s životním stylem nemá nic společného, takže rychlá změna tématu. Někdy toho nafotím hodně a ve finální verzi (psaní článku) se nechci zachovat jako amatér a naházet sem 10-15 fotek takřka o ničem, a takto se milí - drazí rodí gif-mánie.


Vlastně jsem zapomněla zmínit, že jsme stihli udělat i klobásy v těstíčku (snažili se mi vtlouct do hlavy, že jde o místní specialitu, a já jim přestávám věřit i nos mezi očima). Všechny tety v podstatě ví, že nesnáším klobásy a všechno toho druhu, protože je to jednoduše nechutné a je mi  z toho zle. Ovšem mamka jako by nic a pokaždé to udělá. Tohle na našem kraji nemám příliš v lásce, protože to jí skoro každý a mně aby pak krvácely oči (a hlavně žaludek z toho pachu). 

Na poslední fotce můžete vidět vejce, které bylo dvakrát větší, než ty ostatní (o tom by vám mohl Láďa Hruška vyprávět). To, že bereme mlíko, tvaroh, máslo a vejce od sousedů už určitě víte (bio je bio), protože si myslím, že je každý obeznámen s faktem, jak nezdravé jsou a hlavně jak mají daleko velkoobchodní výrobky od těch domácích. 

Dneska jsem lehce kritická (se omlouvám, povaha + zítra přijde mrskačka a já jsem obrovský odpůrce tohoto zvyku, v čemž mě rodina sice respektuje, ale stejně je vždycky pustí dovnitř, šmejdy). Pokaždé chodí mezi osmou a devátou, takže přemýšlím o tom, že bych si udělala dvouhodinový výlet po okolí a nebo se na dvě hoďky zavřela do sauny, vypotit tělo po tom hodování by určitě nepřišlo na škodu, takže bych tím jedině prospěla. Sounds like a plan

Mějte se famfárově, pěkně ty šmejdy zítra povyhánějte z domů a doufejte společně se mnou, že to počasí, které hlásí na nadcházející dny nebude ani zdaleka takové, jak je v plánu. ;-)




9 komentářů:

  1. Ten dortík s jahodami na první fotce. Mňam! :))

    OdpovědětVymazat
  2. na to se dá říct jen - MNAAAAAAAM! <3

    OdpovědětVymazat
  3. To je parádní! Ty gify a tak, jinak souhlasím s Niki...MŇAM!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já hrozně nesnáším velikonoce, nelíbí se mi jak se u nás ,,slaví". Doufám, že jsi tu kritickou dobu nakonec strávila na tom výletě nebo v sauně :).

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, všechno vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno vypadá naprosto skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super post , vyzerá to úžastne ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, ty jsi kuchařinka. Ten dortík bych si dala !! My jsme se tento týden zmohly se spolubydlící leda tak na guacamole :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam, tak to vypadá skvěle, úžasný článek :)
    Ten dort mě trošku více zaujal! :D

    OdpovědětVymazat