4/22/2014

Maturanti vs. Špunti

Dneska se u nás na škole (v podstatě o pár set metrů dál) konal fotbalový zápas maturantů vs. špuntů. Před zápasem se promítal film o Cyrilu a Metoději, který údajně nesklidil takový úspěch jako lonští Bídníci. Všechno organizování jen kvůli přijímačkám a české inspekci. Já se neúčastnila ani jedné z těchto akcí, protože jsem byla přítomná na sborové zkoušce, která trvala od osmi do dvanácti (tudíž po dobu trvání fotbalu a kina). Na druhou stranu jsem nakázala bráchovi (maturantovi), aby celou událost natočil, takže mám téměř dvouhodinový záznam z fotbalu. Kdybych byla svině (kterou se v poslední době nesnažím být, karma je bad bitch), tak bych si video nechala jen pro sebe, ale jelikož se snažím být milá na všechno v mém okolí, tak si dám tu práci a věnuju tři-čtyři hodinky na stříhání a následné přinejmenším hodinové rendrování a v neposlední řadě ještě nahrání na youtube.

Dneska mě pár lidí rozhodilo (naštvalo, chcete-li), ale vždy jsem si řekla, že je zbytečné trápit se tím, protože každý z nás má nějakou tu vadu na kráse, ne? Jednou jsem to ale už nevydržela, byla na danou osobu drzá, protože jsem paličatá a nechtěla jsem si přiznat chybu. A jelikož mi to v hlavě poslední dobou hodně šrotuje, po nějaké době jsem za danou slečnou zašla a omluvila se. A že mi bylo sakra líp. :-)

Teď ale pár fotek k dnešnímu zápasu, video sem snad dorazí zítra (nejpozději ve čtvrtek). Záznam se mi už podařilo zhlédnout a jsem z něj nadšená, poprvé v historii vyhráli maturanti. A jelikož je v letošním ročníku maturantů i brácha, tak je z povídaček, různých akci, šlusek, bažantek a dalších znám nejdéle, takže není divu, že je mám nejradši ze všech maturantů, které jsem doposud zažila. 




To bude pro dnešek vše. Doufám, že jste si Velikonoční prázdniny užili, teď jen nepřestávat doufat ve zlepšení počasí. Mějte se fajn a užívejte zbytku týdne. ;-)





6 komentářů:

  1. Zní docela zábavně, když po dlouhé době vyhrají maturanti nad špuntama..:D:D
    Na video jsem vzvědavá. :) A ty moc nebruč :D nejsem o moc lepší na lidi :D, ale někdy je lepší všechno pouštět jedním uchem tam a druhým ven. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky, fotit při sportu je těžký :D a na video se těším :))

    Angelika

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. No dalo by sa vyberat :D :D ale nie :D super fotky velmi kvalitne :)

    OdpovědětVymazat
  4. SUper fotky, ta první je nejhezčí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá akce! :) a fotky jsou náhodou super. Vítězným maturantům teda gratuluji :D.


    www.laleitr.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla jsem napsat, že jsem konečně zpátky, ale jak tak sleduju, asi nejsem jediná, kdo se tu jistou dobu nezdržoval :D

    OdpovědětVymazat