4/13/2014

non-no-o

Včera jsem se domluvila s Marťou na menší procházce. Počasí nám sice nepřálo, ale i přesto toho nelituju. Jeden příběh by mohl být o tom, jak jsem hledala její dům, asi třikrát ji volala a nakonec jsem zjistila, že před ním stojím, což dokonale potvrzuje mé vynikající orientační smysly. Naše první hodinová obchůzka byla zajímavá, šli jsme kolem domů a Marťa mě zásobovala informacemi "tady bydlí ten, tady zas ten". 

Cestou jsme šly kolem spolužákova domu, nejdříve jsme ho chtěly prozvonit, ale pak nám došlo, že by s námi šel a my si chtěly pokecat a pofotit, takže z toho sešlo. Ale můžeme mít dobrý pocit aspoň z toho, že konečně víme, jak vypadá jeho brácha, hehe. 

Po první procházce, která nám zabrala snad hoďku, jsme zamířily k Marti domů. Dívaly jsme se na pár videí, zasmály se, a pak jsme opět vyrazily ven, ale jiným směrem, než předtím. Domlouvaly jsme nějaké plány na příští týden, kecaly a kecaly, znáte to. :-)


Celý nápad dnešního focení vznikl asi před týdnem, tehdy jsem se zeptala Marti, jestli by mi nechtěla dělat společnost při focení (chtěla jsem totiž vyzkoušet nafotit nějaké exteriérní portréty) a Marťa je vždy tak hodná, že ať už jde o herečku na natáčení, nebo modelku pro focení, tak je vždy po ruce. :-)















To bude k dnešku asi vše. Zítra píšeme ze zemáku, a i přesto, že jsme se na to s Marťou ještě nepodívaly, šly jsme ven, protože kdo by chtěl pořád sedět doma, nemám pravdu? Jednou za čas je fajn udělat něco jinak. :-)









9 komentářů:

  1. Haha, o orientaci v terénu mi ani nepovídej, taky to mám tak:D, ale lepší se to. Na zemák držím palce, já jsem dneska právě trávila den učením...

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně mě rozesmála ta animace :D..a ano úplně se vidím, taky jsem na tom s orientací zle :D

    OdpovědětVymazat
  3. Great pictures!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jste krásné! :) A skvělá animace. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta poslední animačka je úžasná! :D
    Mně tu dnes svítí krásné sluníčko a já se místo toho hrabu v knížkách a přemýšlím, co prodat, komu prodat, co si nechat, z čeho se ještě učit ... hnus! :D
    Jinak jsou to skvělé fotky, i když zrovna nebylo boží počasí, mají super barvu. :) A s tím orientačním smyslem jsme na tom podobně, já zase jednou zazvonila na cizí dům. Když paní otevřela a zůstala na mě zírat, vydala jsem ze sebe jen: "Aha, já jsem tady asi špatně." :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, jste kočky obě dvě :))

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat