4/12/2014

#friday

Moje spolužačka Míša měla před nějakým časem narozeniny, a tak se rozhodla, že nás pozve do čajovny, kterou - jak už jistě víte - máme hodně rády. V lednu jsme v ni trávily hodně času, o čemž se můžete přesvědčit tady, tady a nebo rovnou na mém youtube chanellu

Bylo nás sedm, což je podle mě ideální počet. Strávily jsme tam čtyři hoďky, což je taková naše klasika, řekla bych. Oproti různým barům nebo restauracím si můžeme v čajovně zarezervovat náš oblíbený balkón, kde nás nikdo neodsoudí za to, že si tam začneme polehávat. Každá z nás to potřebovala, víte.. na chvíli vypnout. Je celkem neuvěřitelné, když si zavzpomínám, jak širokou škálu témat jsme včera probraly. Ve třídě nemáme nikdy prostor (ani čas) jen tak si sednou a popovídat si, takže tyhle naše výlety do čajovny, která je asi sto metrů od naší školy (určitě ne náhodou) nám jenom prospívají. :-)
































Bohužel jsem se zaměřila na natáčení a focení až později, takže výběr fotek byl minimální a videa budu kvůli obsahu muset udělat z velké většiny opět hudebně založené. Ale to nevadí! Já si s tím poradím, hehe. 

Už v čajovně jsem si uvědomila, že jsem zapomněla mamce říct, v kolik přijdu. V podstatě věděla jen to, že jdu pryč, takže jsem očekávala nějakou sms nebo telefonát, ale ono nic. Když jsem si to kolem čtvrt na dvanáct namířila po tmě domů, tak mě až překvapovalo, jak moc mi mamka důvěřuje. Po příchodu domů jsem byla trochu unavená, přece jen komunistický tělák se Sikorou vám dá pěkně do těla, ale byla jsem přemluvená ještě na dvě deci vínka při televizi, pak jsem si to už kolem půl jedné namířila do pokoje, a tak můžu s čistým svědomím říct, že jsem si páteční den užila až do poslední chvíle. 

S videem se pobavím pravděpodobně až k večeru, protože tady máme jaro a s tím přišlo i hodně práce na zahradě a mamčin oblíbený jarní úklid, takže zvolejme třikrát hurá a vzhůru do práce. 

Doufám, že je u vás aspoň z poloviny tak pěkné počasí jako právě u nás, tak si hlavně užijte víkend! 






9 komentářů:

  1. haha skvele fotky :D <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  2. Great post dear:)
    Love reading your post!
    Maybe we could follow each other?
    Let me know on my blog!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou super :) Čajovny miluji, je to takové místo, kde dá právě skvěle popovídat, odpočinou si po náročném týdnu, dopřát si výborný čaj...

    OdpovědětVymazat
  4. úžasné fotky.

    follow me pls:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky a super animace!:-) Ty jo, já v čajovně byla 1x za celou svou 19letou existenci:-D ale určitě bych tam zase někdy zašla:-)

    OdpovědětVymazat
  6. No u nás je naštěstí taky hezké počasí, a tak doufám, že se to nezkazí:).

    OdpovědětVymazat
  7. ten prvý gif :D do čajovní tiež často chodíme a môžem len súhlasiť, že je to super :)

    OdpovědětVymazat