6/17/2014

Do it for a wine


Dnes je úterý, ale v hlavě mi už probíhá středa, co s tím jen uděláme. Naprosto nezvládám vést si diář a zítřku se obávám více, než pondělní kompozice z matiky, která dopadla vskutku pestře. Až doteď jsem si nalhávala, že jsme lajdáci (ne, že bych si to myslet přestala), ale když napíše jedenáct lidí ze třídy kompozici na pět - díkybohu se to netýká mě - musíte uznat, že celková vina určitě není jen na naší straně. Ta kompozice se zdála lehká i mně, a to je už co říct, vážení. Ale nebudem házet flintu do žita (vždycky jsem to chtěla vyslovit, resp. napsat), je před námi přece další rok, škola se jen tak nezboří. 

V pondělí jsem si užívala chvilky mámzaseboukompozicizmatikyjó, to se pozná. K večeru jsme zakotvili u vínka na chatě, kde jsem si s sebou vzala foťák, protože proč ne, když ano. 




Budu se muset domluvit na termínu, kdy si ji budu moct opět propůjčit na třídní slučák. Poník se zapřisáhl, že se z poza sedmero hor a sedmero dolin přitáhne až sem, všechna mu čest. Mně nezbývá nic jiného, než vybrat termín, sehnat jídlo/pití a získat teda klíče od chaty... samé maličkosti. Je tam ale nádherně, no nemám pravdu? Loni jsme slučákovali v 38°C a tamější hadice s vodou byla náš nejlepší přítel. 

Pokud je pro vás tento týden taky tak napjatý a cítíte se vytíženě (kdo by ne), pevně s vámi soucítím, jsou to těžké časy. Doufám, že máte nějaké krásné plány na léto. Nevím jak vy, ale já byla s třicítkama spokojená, klidně by mohlo být zase o něco tepleji. :-)



2 komentáře:

  1. Lovely post !xxKind of in love with your blog!
    Keep in touch xoxo

    OdpovědětVymazat
  2. No jooo, na chatičce a u vínečka je vždycky nejlépe =) Pořádně užívej prázdnin =)

    OdpovědětVymazat