6/20/2014

Plážový volley

Byly jsme s holkami domluvené na středu, že zajdem na koupaliště zahrát beach volis. Některé nepřišly do školy a pár jelo domů. Nakonec jsme se spontánně domluvily při skřínkách s kluky od nás a nakonec se přidali i kluci z áčka, takže nás bylo ve finální fázi dvanáct a bylo to snad to nejlepší řešení, kterého jsme mohli docílit. :-)








V pondělí jdeme zase, záleží na počasí, jestli si s sebou vemu i foťák, ale pravděpodobně jo. Ve středu jsem šla jen jako kameraman (a fotograf), jelikož jsem potřebovala dát dohromady další video, jelikož jsem byla poslední dobou trochu neaktivní jak na mém youtube channelu, tak i na blogu a v podstatě všude, kde jsem se pohybovala. Snažím se to napravit, a tak kdo ví, možná se mi to (konečně, bodlo by to) podaří! 

Přidávám i video, tak se mrkněte. Pokaždé mám tolik záběrů, že nevím co s tím, proto jsou ty videa tak dlouhé. No snad se polepším. :-)




Dala jsem si za úkol sdílet s vámi články častěji, takže bych už konečně mohla, zatím se mějte a uvidíme, jestli budu pořád takový lajdák a nebo se za to konečně vemu. :-)


6 komentářů:

  1. ahoj....moc pěkné akční fotografie :D musel to být sranda :D

    http://typicalgirllondon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. S těma lidma to znám. Ne teda, že bysme se domlouvali na volejbal, ale kdykoli zveš 10 lidí někam, přijde 5. Kdykoli pozveš 20, máš tam deset. Takový lidi bych škrtila na místě, ale co se dá dělat. Ten večer zrovna byl takový chladný, tak měli rýmičku, nejelo metro nebo nedej bože se jim prostě nechtělo.
    Každopádně je skvělé, že vás takhle volejbal baví. Pro mě jsou obecně kolektivní hry noční můrou. :D

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá božoušně všechno! :D

    OdpovědětVymazat
  4. a slunce je svítivé :DD super je to video!

    OdpovědětVymazat
  5. Já volejbal hraji přes dva roky a moc mě baví :)) jenom jsem zvědavá, kam budu chodit hrát na střední...
    každopádně moc pěkné fotky i video. Musela to být zábava :))

    Měj se krásně!
    Angelika

    taste-of-the-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat