7/21/2014

BBQ


Dva dny u grilu, to zní jako víkend. V Sobotu jsme pořádali náhradu za vaječinaparty, která se každoročně pořádá během června a v Neděli jsme grilovali spíše v rodinném kruhu na počest včerejších bráchových dvacátých narozenin. 





























Oslavovat dvacetiny budeme sice teprve v Srpnu, ale takové večerní grilování není o nic horší. V grilování jsem se po gastronomické stránce naprosto našla. Není nad grilované cukety s olivovým olejem, pořádné maso a víno. Tohle mi bude na podzim (a vůbec po celý rok!) hrozně moc chybět. 



18 komentářů:

  1. Já bych mohlagrilovat snad pořád :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala som chuť na vodu s citrónom, haha :D

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Mnam :) milujem grilovacky :)ˇ

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee taky bych dala nějakou grilovačku ))

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji vše nej a ta růže v tom kdbelíčku je super =)

    OdpovědětVymazat
  6. Grilovačky miluju!dlouho jsem na žádné nebyla, sakra to musím napravit:D

    OdpovědětVymazat
  7. zbožňujem letné grilovačky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. och ja bohuzial nemam kde grilovat ale hned by som si dala :)

    Inak pozyvam na letnu DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Z těch fotek jsem dostala hlad:D A já osobně grilovačky zbožňuju! A ne jenom kvůli tomu jídlu, ale i takovému tomu posezení s přáteli. (Ale vlastně hlavně kvůli tomu jídlu:D)
    Christine G ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, jo, grilovačky sjou skvělé. Na druhou stranu jsem ale zažila grilované jídlo po celý týden a tehdy už jsem vážně nemohla :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Miluji grilovačky!
    mňam dostala jsem z tebe hlad :D


    Angelika
    taste-of-the-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Teď mi tu škručí žaludek a šel by grilovat.... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jé z těch fotek se mi zbíhají sliny :D . Taky miluji grilovačky, hlavně takové ty tenké bílé klobásky :).

    OdpovědětVymazat
  14. Miluji letní grilování! :)
    http://sometimegoesby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. grilování je ejdna ze skvělých výhod léta!!

    OdpovědětVymazat