7/09/2014

j u n e : j u l y

Moje aktivita ani o prázdninách nestoupla, ajéje. To se dalo čekat. Nuže, nebudu házet flintu do žita (omluvte mě za to chorobné psaní, už to na mě zase leze). Prázdniny, co k nim říct. Poslední týden školy byl poměrně rušný, pamatuju si, že jsem na sebe neměla vůbec čas (vracela jsem se domů v osm a byla ráda, že jsem ráda). 

Musím se podívat, kdy jsem naposled psala článek. Že já se vůbec divím, že jsem sem za poslední dva týdny nic nenapsala. Řekněme, že v poslední červnové pondělí jsme měli takový mega sjupr den se třídou, shodou okolností jsem přinesla do školy foťák. Přežili jsme požární cvičeníčko, po škole skočili na beach volley na koupák - video z celého dne  - a málem bych zapomněla, že jsem se i fotili. Fotky budeme mít v rukou (historicky nejpozději) až ve čtvrťáku, ale kochat se pohledem můžeme už teď. 




V úterý se konal školní šestiboj, o kterém jsem si myslela, že se koná až o den později (jako chytrá holka jsem si to zjistila, takže jsem se dostavila, samozřejmě). Video musím ještě dát dohromady, o to se postarám pravděpodobně zítra. :-)








Středu, čtvrtek a pátek jsem pomalu ani nestihla zaznamenat, protože utekly opravdu rychle. Já ani nevím, jestli se něco dělo. Krom čtvrtečního volejbalového souboje tříd, středeční návštěvy Norů a následující dva večery s nimi, nemluvě o pátečním vysvědčení + náš povysvědčeňský výlet v deset ráno do baru, který byl překvapivě zavřený, takže jsme se uvelebili před ním, což mi připomíná, že jsme s Fredem dlužníky Káji (až budeš v Třinci, tak dej vědět :-). Jak už jsem řekla, sedli jsme si před bar, ukradli jim venkovní stolky z posedu a objednali si čtyři pizzy od chachara, které nám dovezli přímo pod nos (dobře, zas tak přímo to nebylo, ale kapišto ty - kapíme to my). Video z pátku určitě bude, nejspíš bude součástí toho z šestiboje, ale uvidím, jak se ještě rozhodnu. :-)



 Byla jsem teď týden pryč, takže jsem měla rozhodně lepší počasí, než to, co vládlo tady (aspoň z doslechu). A když nepočítám klasickou rutinu, že se s rodinou pokaždé hádáme, když jsme spolu dlouho pohromadě, tak to bylo fakt super, ale to k tomu nejspíš už i patří (:D). Hned první den byl na pláži - jak táta odhadl - triatlon, nechyběly ani kamery. Poslední den jsem si spálila záda, což je zajímavý, protože spálený nejsou, ale bolely tak, že jsem nemohla usnout. Po celou dobu jsme sledovali fotbal, a že se divím, protože jsem to neměla ani v plánu, ale jakože fajn (johoo, fandím Holandsku, protože Arjen, protože Bayern - sice nemají moc velké naděje, ale všechno není jen o výhře :). Já v podstatě sleduju jen ligu mistrů, takže tohle mistrovství jde silně mimo mě, ale budiž, nejspíš ne. :-)



Od pondělí jsem doma, to jsou sotva tři dny, ale už jsem stihla jít s Kačou ven, měly jsme jít i s Aničkou, ale té do toho vlezla nějaká předtáborová schůzka, takže včerejší výpad do města byl jakýsi předboj. Šly jsme se jen tak projít a pokecat a jsem za to opravdu ráda. :-)



Fuu, dneska to bylo trochu delší, ale já se opravdu vynasnažím být tady trochu aktivnější. O:)




2 komentáře:

  1. Tvuj blog nas strasne moc zaujal! Fotky jsou tak krasne a zaroven takove spontanni a nenucene! skvele♥

    OdpovědětVymazat