7/18/2014

#trying


Možná si někteří z vás všimli, že jsem trochu pozměnila design. Jsem zastáncem toho, že ať už jde o design/make-up/hudební styl/oblečení, to vše... a ještě víc, by mělo vyjadřovat naší osobnost a nebo přinejmenším to, jak ji vnímáme. 

Zmiňovala jsem to už tisíckrát a určitě to nezmiňuju naposled, že já a design, to nejde nazvat koníčkem, já ním vyloženě žiju. Už od mala jsem byla vychovávána v rodině, kde téměř všichni pracovali buďto ve stavebním a nebo reklamním průmyslu. V devíti jsem se rozhodla, že budu studovat architekturu a z hlavy mi to už nikdo jen tak nevybije, to je na tom to nádherné. A stojím si za tím, že vzhled stránky by měl být vnímán jako oblečení, dávat ostatním najevo, co od nás mohou čekat a přesto překvapovat. 

Fajn, už teď mi dochází, že tohle bude vykecávací článek, je to přeci můj blog, tak ať (:D). Člověk by se hlavně neměl omezovat a odepírat si věci, které chce, zvláště ne kvůli druhým. 

Víte, co u mě bylo zvláštní? Já pokaždé hodnotila bloggerky podle kvality fotek, i když jsem je já samotná neměla (a nikdy mít nebudu) dokonalé. Já nikdy nehleděla na krásu či styl, jak to někteří z nás - přiznejme si - dělají. Teď jsem nějak svévolně přešla na hodnocení bloggerek podle toho, kam to dotáhly. Tohle neznamená, že sleduju jen mainstreamovky, které sledují všichni - spíše ty, které měly k bloggování tak daleko a přesto se k němu dostaly - ty, které pro to něco musely obětovat - ty, které musely přejít překážky. To je to nádherné na bloggování, vytváření osobnosti. A vy pak (tak jak já dnes) jen sledujete, jak se za ty roky lidé mění (samozřejmě k lepšímu) a vytváří vám úsměv na rtech i to, jak moc jim to přejete.

 A to je důvod, který mě donutil zůstat blogování věrná. Já bych nedokázala skončit, teď už ne. Ta komunita, kterou si tady časem vytvoříte, získané zkušenosti, dřinu a následný úspěch, noví lidé,... později někoho i potkáte a najednou si řeknete, jak je legrační, že jste potkali tak úžasné osoby právě díky něčemu, jako je blog. Tohle nemá být nějaká propaganda. Spíše poděkování jakémusi podvědomí, které mě před pár lety pobídlo k založení si blogu. Díky, díky, dík.  



6 komentářů:

  1. Velmi pěkně napsané, článek jsem četla opravdu s chutí až do konce. Mám stejný názor, vše co nás obklopuje, co sami vytváříme, by mělo jít z nás...abychom mohli říci, to není jen pěkné záhlaví (obrázek atd.), to jsem já.
    Přeji v blogování, a nejen v tom, hodně štěstí :).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný článek, se vším úplně souhlasím :)
    Pamatuju si jak dlouho jsem se odhodlávala založit si blog, byly určité věci které mě od toho odrazovaly (například to, že nemám kvalitní foťák, nedostatek míst na focení - za to dostatek čumilů :D, nemám někoho kdo by mě pravidelně fotil, nemám zkušenosti s designem...) ale rozhodla jsem se, že to i přesto zkusím a budu to brát jako výzvu :)) a jsem ráda :)

    Krásný den! :)
    Angelika

    taste-of-the-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Terouši, to se tak krásně čte.
    Na design jsem hleděla hned, co byl nový a moc se mi líbil .. tak jako všechny tvé předešlé - jednoduché, ale přesto něčím originální. :) doufám, že se ti ten sen s architekturou splní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Terko, musím se (mile) přiznat, že článek jsem přečetla jedním dechem a nejednou jsem se usmála. :) Moc pěkně jsi to celé sepsala a nevyjádřila jen své pocity, ale vlastně i ty mé. Blog je něco úžasného, je fajn sledovat ty pokroky ostatních, ale také své vlastní..:) A ti lidé tady, podpora, pochopení, uznání, dobrá nálada.. To všechno tu najdeš..:) Já jsem našla kamarádky a troufám si říct, že i přítelkyně.. Úžasné lidi..:)
    Klobouk dolů za tento článek. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekne si to napísala. Mnohí ľudia sa naopak čudujú, že prečo niekto dokáže takému niečomu ako je blog - čisto virtuálne miesto - obetovať toľko času. Nepochopia kým neokúsia, je na tom toľko krááásneho. Som rada, že som sa tomu opäť začala venovať, robiť to pre seba a aj pre druhých. (Tento krát s jasnejšou víziou ako bolo písať si denníček, o ktorého kultúrnej hodnote by sa dalo polemizovať, mať 13 rokov a byť supercool. Aj takou fázou som si ale asi musela prejsť, haha.) Držím palec, nech ti to ide aj ďalej! :)

    OdpovědětVymazat