9/23/2014

cola grl

Ke konci léta jsem navštívila Bershku, narazila na jedinečný crop top, při pohledu na něj jsem věděla, že ho koupím, ne však pro sebe, ale pro mou kamarádku (v té době jsem ještě nebyla rozhodnutá, které to dám)

Šel čas a já ho konečně přinesla do školy a podarovala Aničce, věděla jsem, že se na mě budou někteří dívat se slovy proč jsi ji to koupila, když nemá narozeniny, ale co je špatného na obdarovávání přátel bezdůvodně, jen proto, že jsou. V to léto jsem se rozhodla začít zase obdarovávat mé drahé, ne z povinnosti, že jsem koupila dárek Aničce, a proto ho musím koupit i ostatním, ale proto, že si jich vážím a chci jim dát najevo, že jsem moc ráda za to, že je mám. U nás v rodině si zakládáme na tom, že obdarovávání přátel je základ, a co člověk vidí doma, to pak i realizuje, a proto si troufám říct, že je to pro mě přirozené. Aničce se (díkybohu!) můj dárek moc zalíbil a udělaly jsme v něm menší foceníčko, kterému jsme věnovaly ani ne patnáct minut, pokud mě neklame paměť, my vždycky skončíme u těchhle typu rychlovek. 

Anička je neskutečně roztomilá, no uznejte sami. Pokaždé, když jsem šla doposud fotit, tak nám to čas a nebo příroda (počasí) nedovolilo, takže z hry o focení vzešlo krátké za zkoušku nic nedáme.

Nejen, že je neskutečně roztomilá, ale zároveň je to neuvěřitelná herečka a pro focení jako stvořená, takže doufám, že s ní ještě něco podniknem. :-)

Stihli jsme za ten krásný pondělní den natočit i menší video, tak ho zde oficiálně vystavuju. :-)


To bude pro dnešek vše, tak zase příště! 


3 komentáře:

  1. Anička je fakt strašně roztomilá a to ve videu, strašně se mi líbí, jak máte sehranou třídu :). A crop top je samozřejmě taky super.
    K tomu obdarovávání-taky to mám tak, když někam jedu, přivezu nějaké drobmosti pro kamarády, na druhou stranu oblečení bych jim asi nekoupila a to hlavně z důvodu zkoušení (asi bych se netrefila do velikosti a přece jen si je lepší vyzkoušet oblečení na tělo, že). Ale ano, taky ráda těším kamarádky, třeba teď o prázdninách tím, že za nimi přijedu na kole (a všechny mé kamarádky bydlí v okolních vesnicích a městech, takže to dá zabrat :D).

    OdpovědětVymazat
  2. to je super a moc hezké tílko!

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné tielko :) Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat