9/06/2014

this is how we do


Mám teď chuť všechny vás obejmout, 
moc jste mi chyběli! 

Letos jsem srpen lehce podcenila myšlenkou, že ho strávím celý celičký doma na zahrádce, kde si opálím to, co mi za červenec slezlo dolů. Opak byl ale pravdou, pár dní před koncem července jsem odjela do Tábora za tetou, jižní Čechy jsou vážně nádherné, zvlášť Tábor, svými uličkami mi tak trochu připomíná Itálii, více fotek najdete na mém tumblru




Zůstala jsem tam týden a vrátila se domů, kde jsem měla v plánu zorganizovat slučák, ale ukázalo se, že jedu zpátky do Prahy. Je to dlouhý příběh a všichni, co ho slyšet chtěli, už uslyšeli. Původní víkendový výlet se protáhl na dva týdny a já se s jistotou, že slučák zorganizovat už nestihnu, vracela domů. Jížní Čechy jsou prostě skvělé, člověk tam najde milión tras na procházky a kdyby nebyl omezený psem, který to po kilometru zalomí ve stínu, nejspíš bychom došly mnohem dál. :-)

Nevěřili byste, že když jsme vylézala z kabinky v Bershce na Václaváku, stála před ní A, jedna z mála českých blogerek, které sleduju. Už jen z úcty jsem se nezachovala jako potrhlý stalker, ale šla jsem si svou cestou ke kase, stejně jsem na sebe pyšná, protože mám štěstíčko. 


Copak se u mě změnilo a čemu jsem podlehla? 

Vyměnila jsem ombré za mahagonový odstín vlasů. 
Jela vlakem z Prahy do Třince jako vánoční stromek
(sedm nákupních tašek, batoh, sportovní taška).
Zamilovala se do višňového Carlingu!
Naprosto podlehla pražské dovupatrové Zaře.
Naštvala se z důvodu nedostatku slunce
...a taky neustálého deště. 
Zapomněla navštívit FA ČVUT. 
Znovu si začala lakovat nehty. 
Nahrála jsem na yt nová videa!


Abych tenhle článek zase nenatahovala do nekonečna, nechám si něco i na příště. 
Tak tedy krásný první záříjový víkend a dobrou náladu! :-)





5 komentářů:

  1. Jeeeej to je ako v rozprávke!!! Krásne mestečko, tam chcem raz býývať!! :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu moc hezky píšeš a máš moc pěkný blog:)) moc ti přeju, aby se ti dařilo:))

    OdpovědětVymazat