9/16/2014

cio cio

Nejdříve bych vás ráda seznámila s mým novým oblíbencem,
a to přesněji s I'm not the only one od Sama Smitha
Ten klavír a bicí na začátku, no uznejte sami. 

Má drahá Nigga se mě a mnoha dalších včera zeptala na zajímavou otázku: Jakých tří věcí si na světě nejvíce ceníš? Upřímně, víte jak byste odpověděli? Překvapilo mě, že jsem si v tu chvíli byla naprosto jistá odpovědí, a tak jsem ji odpověděla slovy "jsem vděčná za to, do jaké rodiny jsem se narodila, za to, jaké lidi jsem potkala a za své zdraví". Podle odpovědi můžete poznat, zda je člověk materialista a nebo dobrák. Ale to já jen tak na úvod, k zamyšlení... 

Jak jde čas a studených dní stále přibývá (to už v podstatě celé léto), začala čajová sezóna. Pro tentokrát to neznamená, že se zase nastěhujem do čajovny, to nejspíš ne. Pokud je něco, co mám ale opravdu ráda (a víno poslední dobou ztrácí svou první příčku!), je to právě čaj, ale našla jsem si taky cestu k pivu, za což jsem ráda, protože jsem ho až do minulého týdne nesnášela. Snad se mi poštěstí a začnu pít taky kávu, o které jsem přesvědčená, že se nikdy nebudem mít rády, prozatím. :-D





1 komentář:

  1. Á, Sam Smith, moje nová láska!
    Video mi bohužel nefunguje, mám blbý prohlížeč :(...ale pokusím s ekouknout někde jindě .
    Jinak já ještě nemám 18, a jsem v tomhle velmi striktní :D. Ale pivo jsme jednou ochutnala, stejně jako kávu (tu víckrát, bohužel :D) a už nikdy!

    OdpovědětVymazat