10/31/2014

day off


Po měsíční pauze jsem opět vyrazila s Aničkou (kterou už moc dobře znáte z posledního focení) do ulic. Patří mezi mé nejoblíbenější modelčičky (a moc dobře to ví), jelikož uznejte sami, na tu roztomilost by měla mít zbrojní pas. Během focení je přirozená, na nic si nehraje a u ní jediné mám zatím to štěstí, že ji nemusím do podrobna vysvětlovat, jak se má postavit, jelikož si vždy tzv. hrajeme do karet. Musím holkám říct, ať si z ní vemou příklad, ta se přede mnou dokáže totiž vždycky odvázat. 

Fotíme si, fotíme... a najednou vidíme spolužáka na kole. Fred je ten poslední, koho
 bychom tam čekaly, ale na jejich přání jsem jim udělala fotku a jsou krásňoučci, koloušci moji. 


Pak jsme nenápadně poslali Freda domů, aby nás nevyrušoval, jelikož nám už zapadalo slunce a čas hrál docela podstatnou roli. Šly jsme na jiné místo a krom neustálého povídání si, jsme zkusily něco nafotit a k našemu štěstí v neštěstí (zalezlo nám slunce za hory) jsme byly spokojené. 





Doufám, že stihneme letos nafotit ještě něco se sněhem, protože už teď si jsem jistá tím, že by to bylo skvělé. 

Tyhle fotky jsem poslala Aničce přes fb, ona si je stáhla, jednu vybrala a nahrála jako profilovku, během tohohle procesu se jejich kvalita tak zhoršila, že to teď vypadá, jako by byly focené na mobil, to potěší, že ano. 

Pro dnešek jen taková rychlovečka, já vím. Ale chtěla jsem mít vzpomínku na dnešek, tak alespoň to jsem si splnila. Mějte se krásně, ležte v teploučku a užívejte příchod zimy, než z nás budou rampouchy.


5 komentářů:

  1. Jéé...ty fotky jsou moc hezké. Hlavně ta poslední je moc povedená. Takové příjemně podzimně laděné :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  2. Anička je opravdu extra roztomilá a Fred je taky fešák :D :)!
    A fotky se moc povedly, i když slunce zapadlo, mají hezké světlo :).

    OdpovědětVymazat
  3. fred vyzerá super! :D a anička ma skvely kabat. :)

    OdpovědětVymazat