10/28/2014

manifesto


Během léta jsem se ujistila v jedné věci (alespoň v něčem, zas tak často se to nestává), a to v tom, že Francouzi jsou králové kosmetiky. Možná už tak nevládnou módě (někteří se mnou nemusí souhlasit), ale tu kosmetiku a parfumérii si drží. A já - člověk, který na kosmetické značky nebral příliš ohled - si zamiloval právě La Roche-Posay a Yves Saint Laurenta. Samozřejmě, jsou tady ještě značky jako je Burjouis a Yves Rocher (a mnoho dalších), ale ti určitě dělají oblíbence jiným slečnám (a určitě nejen slečnám)

Co že tak najednou mluvím o kosmetice? Sama nevím, ono je to všechno (architektura, design, focení, film, kosmetika, móda) tak propojené, až je téměř nelidské vyhnout se tomu. A mně to navíc nedělá problém, přece jen jsem holka. 



Uvědomuju si, jak blízko mám právě k francouzské a italské kultuře, rozhodně blíž, než k té české (ano, to si vážně troufám říct). Italská kuchyně společně s francouzskými víny a sýry tvoří neskutečnou symbiózu. 

A jelikož nechci psát jen o mých zážitcích a pokračovat v tzv. blogodeníčku, pokusím se zapojit právě i do témat, které u mě nebyly zvykem (móda, kosmetika, festivaly, akce atd.).

Pro začátek mě napadlo představit vám - v mých očích - ideální podzimní outfit do školy. Měla jsem už jistou představu o tom, jak by vypadal, takže mi zabralo jen chvíli najít vhodné kousky a dosadit je.


Když už nám začal ten podzim, doufám, že sbíráte zásoby na zimu, svíček není nikdy dost. Nikdy není nad to zabalit se do deky/županu, zapálit si svíčku a pak si dle libosti buďto pustit film a nebo otevřít knihu (každopádně neradím při tom usnout). 

Je to tak trochu na zkoušku, uvidíme, jestli se články tohohle typu uchytí. Samozřejmě, to, že nejsem typ blogerky, které dělají wishlistíky a věci tohohle typu, moc dobře vím, takže se nemusíte bát, že by se to tady v něco obdobného proměnilo, všeho přeci jen s mírou (:-D).
Do té doby se loučím, nakupujte svíčky a pijte čajík!


3 komentáře:

  1. skvela kombinace! ten kabat je krasny!

    PS: Zvu te na svoji giveaway o svuj vlastni design obal na technologii:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. Na podzimu mám právě nejraději ty svíčky, sezení u krbu a čtení knih, které mám ráda. To, že to poslední dobou moc nedělám, jelikož trávím čas u stolu nad knihama do školy, je už věc druhá. Ale i při učení musím mít zapálené svíčky. Miluju tu jejich kouzelnou (a hlavně voňavou) atmosféru. Vzbuzují ve mně skrytého romantika:)
    °°Instantní krása

    OdpovědětVymazat