10/27/2014

plusy a poloplusy


Leze na mě podzim, neustálá chuť fotit (...následná prokrastinace), ale hlavně nejinspirativnější období v roce. Období, kdy o mé náladě rozhoduje počasí (a když ne počasí, vždy se najde někdo, kdo si to veme na starost).



 Posledních pár dní jsem měla tu možnost přemýšlet, znovu a zase. Došla jsem k názoru, že to, co se děje, se děje z nějakého důvodu, a pokud nejde jen o frázi, kterou si něco omlouvám, tak jsem na dobré cestě dostat se z mého začarovaného kruhu. 

Pustila jsem se do čtení Velké knihy fotografie (autor: John Hedgecoe), viz. fotka nahoře. Vysvětluje rozdíly a formy, je plná rad pro lidi jako jsem já - pro ty, kteří se zrovna nehrnou studovat fotografii, ale přece jen je jim focení blízko. Až ji dočtu, rozhodně se s vámi podělím o informace, které z ní načerpám. 

Mám v plánu pár sesí, které bych ráda zrealizovala. Když budu jednou nedejbože vzpomínat na to, jak mi bylo sedmnáct, chci, abych nevěděla, kde začít (snad víte, co tím chci říct). Pořád věřím, že se k tomu šití, hromadnému focení a natáčení ještě dostanu, jen je třeba na tom zapracovat a ne jen neustále prokrastinovat, tak už se konečně seber, Terezo (huahi). 



Přijde mi, že má k sobě focení s architekturou a designem blíž, než se nám - pouhým smrtelníkům - může zdát. Pochlubím se vám, že jsem už jako malá našla psací stroj po prababičce a tehdy jsem si řekla, že si ho vystavím v pokoji (ještě jsem pro něj nenašla vhodné místo, ale jako kulisa k focení funguje skvěle).

 Dále tady mám starou tátovu Prakticu, mám dojem, že jde o ruskou zrcadlovku ještě z dob komunismu, to je nám ale krása. Tolik nostalgických skvostů pohromadě. 

Pokud se snažíte přečíst, co jsem napsala na psacím stroji na onen papír, jedná se o slova ahoj princezno (tím zdravím všechny princezny, bylo to psáno s myšlenkou na vás). 

***

Co se událo od posledního článku v mém real-life? 

Stal se ze mě (ne)úspěšný čtvrťák. 
Vkročila jsem do sedmnáctého roku života.
Přežili jsme prodlouženou lekci na tanečních. 
V divadle jsme sledovali muzikál o mučení. 
Má první letošní bažantka úspěšně za námi! 
Navštívili jsme Krakow a Osvětim.
Shlédli jsme film Fair Play. 
První soustředění ze sborku! 
Zahájili jsme ladies night sezónu. 
Strávili pár skvělých večerů u Šveja. 
Ztratili se během focení v lesoparku.
Získali špatnou zkušenost s Sheinside.

(to be continued) 

Pokud jste to dočetli až sem, jste naprosto skvělí! 
Vždycky mám sklony dělat z blogu deníček, ale vynasnažím se, aby
fungoval spíše jako cosi na inspirační vlně, uvidíme. 



3 komentáře:

  1. Velmi děkuji za tip na knihu.. ráda fotím, ale o focení mě číst nebaví... ale tato kniha vypadá zajímavě, možná o ní budu psát ježíškovi :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uu tie fotky sú super a musím omrknúť tú knihu a hádam nabudúce napíšeš, ako ťa tá kniha posunula vpred a v čom ti pomohla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou naprosto boží!! ♥
    jinak všechno nejlepší k sedmnáctinám ;-)

    OdpovědětVymazat