11/06/2014

kinda pumpkin


Jak už je každoročně zvykem, i letos se na naší škole pořádala Halloween competition ve vaření/pečení z dýně. Já a můj partner (to zní hustě), kterým byla Laura, jsme se rozhodli upéct dýňový cheesecake, zvolejme třikrát hurá, byl naprosto mňamózní. Smrdí to tady sebechválou, ale sakra že to bylo dobrý.

Video už mám sice sestříháno, ale prozatím jsem ho nestihla nahrát na youtube, tím pádem se dneska zmíním o výrobě receptu, který jsme v pátek zapomněli odevzdat, jelikož jsme neměly čas ani chuť se do něj pouštět. Laury část práce byla ta, že měla dát dohromady recept a přepsat ho do angličtiny (já ho totiž nečetla ani v češtině, main chef byla Laur), ten mi poslala a já se pak pustila do jeho převedení do hmatatelné podoby na papíře.




















Jsem teď druhý den doma a zítra do školy taky nemám namířeno, protože mám asi poprvé v životě chřipku a už vím, co to znamená mít zahleněné plíce, fujky fuj.

Jen mezi námi, tenhle článek jsem psala v neděli, ale zapomněla jsem ho publikovat. V pondělí jsme tu soutěž vyhráli, protože učitelkám náš cheesecake moc chutnal. To, že vyhrajeme, nám dávaly najevo už od čtvrtku, což mi přijde nefér, jelikož mám ráda překvapení.

Tooo... bude pro dnešek vše. Jste zlatíčka, jen jsem vám to chtěla říct.
Mám teď neskutečně dobrou náladu, protože jsem si psala s Aničkou (znáte z minulého článku), a taky s jsem po dvou dnech odepsala Fredimu, kterého překvapivě taky znáte z minulého článku. Smíchy jsem převrhla čajík a je ze mě asi čínský bůh srandy, vážně nevím, jsou to zlatíčka, že si na mě vzpomněli. Zítra jsme si měli jít zrovna my a ještě pár lidí sednout na jedno, ale na rovinu jsem dneska Fredstrovi řekla, že v tomhle zdravotním stavu nikam nemůžu, a že mě to neskutečně sere, protože vzpomínky s tou bandou z hospody patří k těm nejzáživnějším za září. :-)

Teď už vážně, čau čau!






5 komentářů:

  1. tyjo, v životě jsem nic z dýně nedělala, ale docela mě láká tohle zkusit.. vypadá to doopravdy krásně :3

    www.styleandmacarons.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Oou tak sa skoro uzdrav a takáto súťaž znie super :) ! A taktiež gratulujem a taký nejaký cheesecake by som si teda dala ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. wooow, tak taký cheescake by som si teda dala. Ja som tento rok prvý krát varila polievku z dyňe :) bola mega.

    OdpovědětVymazat
  4. To provedení receptu je úplně krásný, kdybych to měla udělat já, tak to bude tak příšerně odfláklé, že by to radši nikdo vidět nechtěl :D a blahopřeju k vítězství :)

    OdpovědětVymazat