12/29/2014

bloom


Nemám sebemenší tušení, co je za den a už vůbec, kdy mám čekat příchod Nového roku. Každopádně už jen kvůli sobě samé si hodlám udělat pořádek ve věcech, počínaje počítačem, konče v pokoji (tam to bude o hubu). Mohla bych si udělat pořádek i v hlavě, ale to bych pak nejspíš prošvihla i Tři krále. 

Aby tenhle článek nebyl jen obkecávání ničeho ničím, 
Teď už určitě ano.

Během rozepsaného článku jsem se pustila do pořádkování v souborech, podařilo se mi objevit celou kopu fotek, které byly ukryty před světlem světa a rozhodla jsem se udělat menší throwback. Celé štěstí, že mám v souborech jen fotky od září a zbytek mám na externím teradisku (hahaha, ta shoda přezdívky s terabitovým diskem). 





Pár fotek z posledních čtyř měsíců, ať je na co vzpomínat 
(hešteg #fotímprotožejsem by byl celkem na místě). 

Od ledna mám v plánu začít jeden projekt, takže uvidíme, jestli se to uchytí (čti: jestli se na to po týdnu nevykašlu, známe své lidi). Zároveň už delší dobu přemýšlím o tom, jestli si pořád dělat z blogu deníček a nebo ho zaměřit čistě profesionálně (hahaha, čistě amatérsky) jen na architekturu, focení a tu omáčku kolem. Přemýšlím, upřímně... nemůžu se rozhodnout. Možná to spojím, uvidíme, nevím, aaaaaa... 

Tohle dilema řeším pořád, všimli jste si?
Jsem beznadějně nepoučitelná.

Pro dnešek vše, zároveň je konec těmhle random článkům, vůbec se mi nelíbí a mám z nich leda tak špatný pocit, proto se od příštího článku můžete těšit spíše na něco zajímavějšího, poučnějšího... kecám, ale zapracuju na tom. Ozvu se nejspíše až na Silvestra, do té doby čau, pac a pusu! 


Žádné komentáře:

Okomentovat