12/30/2014

la2014st

Krásného jednatřicátého, hvězdy. 

Dnešek je ve znamení hvězd, jinými slovy: dnešek patří nám. Z mé strany letos nic extra, nebyli jsme schopní v třídním kruhu domluvit se na místě, nějak nebylo kde, proto ho strávím s jinými lidmi, překvapivě.

 Nevím, do kdy míváme obvykle stromek, proto jsem se rozhodla ho zdokumentovat, letos totiž poprvé jen za pomocí bílé a zlaté dekorace! Chápu, že jedna baňka vám neprozradí celkový vzhled, ale věřím, že jste už nejeden strom zahlédli, proto vás o něj ošidím, hahaha. 

 Máme tady jednatřicátého (věřte nebo ne, ono mě to vážně baví psát slovy), a proto je na čase říct sbohem i letošnímu diáři. Na Albiho je vždy spoleh, ze srdce doporučuji, i když já osobně mám chuť na změnu, víte, jak to myslím. Uvidíme, který zvábí oko mé modravé pro dvatisícepatnáctku.


Došlo mi, že bych měla častěji přispívat i mou maličkost (pysk po dědovi, jak s oblibou říkávám). Uvidíme, uvidíme... kam nás příští rok zavede. Teď je čas říct sbohem a přivítat novou kapitolu (ne, jen né kapitoly). Musím to říct. Já musím. Nesnáším, když někdo zahajuje rok proslovy o nové kapitole/sebeobrození... pokud člověk opravdu chce, nepotřebuje ke změně Nový rok. Toho se držte, děti moje. 

Je tedy čas říct sbohem.
Co víc. 
Snad jen...
 Ať to za to sakra stojí! 


3 komentáře:

  1. To máš pravdu, ty šatky jsou vážně krásný :) a jaké botky by jsi k nim zvolila teda?:) Já vždy sázím na pohodlnost, když jde o nějakou oslavu nebo tak, proto ten můj výběr :D
    Užíj si poslední den roku!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! :-)

    I wish you the best for 2015!

    xoxo
    Dascha

    OdpovědětVymazat