12/31/2014

new year's party look

Přece jen to nebyl poslední článek v letošním roce! 

Můj Silvestrovský look se mi natolik povedl (sebechvála smrdí, já vím), takže jsem se rozhodla vám o něm napsat. Do hodiny vyrážím na párty, takže mám co dělat. Bude to tedy stručné a rychlé, ale bude! Pochybuju, že tím někoho teď na poslední chvíli inspiruju, ale chci to tady mít alespoň pro sebe.


Vlasy
Ráno jsem nakoukla do mých odběrů na youtube a všimla si nového videa od Luxy Hair. Inspirovala jsem se jí i s vlasy na prodlouženou lekci a pomohla mi i dnes. V obou případech na poslední chvíli! Vřele doporučuji, neznám nikoho, od koho jsem se toho naučila tolik o vlasech, jako právě od ní. 


Make up
Improvizace, tentokrát žádné video tutorialy. Mám na očích šedo-fialové kouřovky vytvořené z paletky stínů ze Sephory, na očích klasicky jen řasenku a linky, obojí od Rimmelu, rtěnka žádná, pouze balzám (v tomhle směru jsem si k rtěnkám zatím moc pevný vztah nevytvořila). 


Oblečení
Šaty z půlkolony, klasické černé krajkové šaty nad kolena. Pod ně silonky a na nohy botky s 13cm podpatkem (malé podpatky, žádné podpatky). 



No nic, já letím. Vy užívejte Silvestra, Nového roku, nebojte, já se vám co nejrychlejí zase ozvu.





8 komentářů:

  1. Teraa jsi největší číča!:-*

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné a působí to na mě přirozeně :)) hodně štěstí do nového roku!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný copánek moc ti to sluší :)

    Přeji ti do nového roku 2015 jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsi opravdu krásné šaty a snad ještě hezčí boty! A účes se taky povedl :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pekny outfit.. ten copanek je dokonaly

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, já mam bohužel pocit, že s jakýmkoliv copem vypadám jako malá pětiletá holčička, jen to veliké růžové lízátko mi chybí :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný cop! A máš hezký blog..

    OdpovědětVymazat