12/19/2014

sandman

Máme těsně před Vánoci, situace si žádá nový příspěvek! 

Já se neomlouvám pouze vám, omlouvám se i sama sobě, netuším, kam se pokaždé vytratí mé nadšení. Vždy sem chci tolik přispívat a nakonec z toho máme jeden článek měsíčně, když se poštěstí, to není dobrý.

Doufám, že znáte nejnovější písničku Bruno Marse (Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars). Naprosto jsem jí propadla. Nevím, co se to letos děje, máme necelý týden před Vánoci a já nemám ani záměr zavádět koledy, zdobit pokoj (natož stromek) a náladu péct cukroví.

Každoročně si v rámci naší třídy v pátek před Vánoci vyměňujeme dárky. Přijde mi to celkem rozkošné, ale občas si všimnu, že někteří vůbec nepřemýšlí nad tím, co komu dají a koupí místo toho první věc, která se jim dostane do rukou. Jsem z toho krapet zklamaná, i když nejde o můj případ, beru si tyhle záležitosti druhých příliš osobně (divné, že?). Někteří si neuvědomují, jak skvělou možnost mají, mohou dát druhému najevo, že ho znají a že přesně ví, co se mu líbí. To jednoduše potěší.





Když kupujete někomu určitému dárek, musíte si nejdřív dát dohromady pět a pět, vzpomenout si, co má rád, co ho baví, co mu eventuálně schází, co ho potěší, ale taky čemu se vyvarovat. Přiznám se, že jsem z počátku v případě Laury nevěděla, co koupit. Věděla jsem, že pokud jí budu chtít potěšit kosmetikou, musela bych navštívit Yves Rocher (pravděpodobně bych to udělala, kdybych nenechala kupování dárku na poslední chvíli a měla cestu do Ovy). Dále přicházely v úvahu laky, vím, že je zbožňuje a že jí zrovna top coat došel, jenže přísahám, že jsem ho nedokázala sehnat, selhání na plné čáře. Přišlo na řadu oblečení, to máme rády všechny. Rozhodla jsem se, že jí koupím triko, protože topem nikdy nikoho neurazíte (dobře, alespoň v 99% případech). Moje mamka navrhovala triko s kočkou (a tady se ukáže to, jak danou osobu znáte, protože zrovna Laura nemá ráda kočky, ha! Kdybych to nevěděla, pravděpodobně bych jí nejspíš nepotěšila), ale rozhodla jsem se zvolit o něco zábavnější formu bang, bang, bang (samozřejmě, že kdybych na to měla více času, promyslím to důkladněji, ale byla ráda a to se počítá). K tomu jsem cestou sehnala tělový peeling a pěnu do koupele ze zimní kolekce jednoho nejvíc kjůťáckýho obchodu ve F-M.

Vánoční speciál z dnešního dne máte jako jedni z prvních přímo zde!




Budu se to tady snažit trochu vzkřísit, ale bojím se něco do předu slibovat, takže vám nezbývá nic jiného, než doufat a věřit v zázrak. :-D

2 komentáře:

  1. zapraszam na mojego nowego bloga kulinarnego http://veggieappetizing.blogspot.com
    miło mi będzie jesli zajrzysz ;)
    pozdrawiam i wesołych świąt spedzonych w gronie rodzinnym ;))

    OdpovědětVymazat
  2. jee Tera to je tak hezký s tou kočkou a tak, ještě jednou díky! <3

    OdpovědětVymazat