1/11/2015

breathing space


Teď je ten čas, kdy rok co rok zhluboka popadám dech. 
Můj nedostatek disciplíny a prokrastinační přístup by ruku v ruce dokázali odložit i válku. 
V paměti pátrám po stopách a činech, které mě dovedly tam, kde právě sem. Neúspěšně. 

Píšu vám, i když vím, že bych neměla... právě teď. 
Právě teď bych měla být jinde, pracovat na svých vědomostech, 
udělat krok pro to, abych alespoň pro jednou nelitovala. 
A víte co? 
Jdu tedy.


...já vážně šla!
Po pěti hodinách učení & chatování s laur a nigguš
mě tady zase máte, ale vzhledem k tomu, že by
 bylo na místě to tady ještě dnes dopsat...
pokračujeme.

 Na zítra mám umět všechny anglické, americké a české svátky (dokonce i svatbu a lokální svátky, což by byla má smrt). Smířila jsem se, že angličtinu se jednoduše učit neumím, spolehnu se tedy na improvizaci, jako vždy.

 Před týdnem jsem dostala dárek od Douglasu, unisex tričko, které budu pravděpodobně používat na spaní/ke cvičení. Uvidíme... o celé akci si můžete přečíst více zde!

 A co bych to byla za studentku, kdybych se během učení nefotila (vlastně to byla premiéra, jak focení - tak učení, ale co už). Mě to focení poslední dobou nějak chytlo, tak tedy promiňte. Tyhle články sice nezmění svět ani národ, ale pořád na tom pracuju.


Omlouvám se, že se ve svých novinkách nefotím, ale jsem aktuálně časově vytížená natolik, že psaním článků v podstatě jen odkládám učení na později. Ano, prokrastinace je stále mezi námi, známe své lidi, ale na tom se také pracuje! Za mě pro dnešek vše...

Všechno napravím.
Všechno bude fajn, bezva a suprový.
-možná-

Pro dnešek pac a pusu!
(držte zítra pěstičky)



7 komentářů:

  1. Jé, tak to jsme na tom úplně stejně.. mám zkouškové a místo toho dělám co? Pracuji na blogu, cvičím, běhám.. to, co jsem vždycky zanedbávala, klasika.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Klasikaaa... Zkouškové ať jde do háje, u mě vyhrává všechno ostatní! :-D
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leden nemám ráda. Mám ho už prostě spojený se školou. Se všemi zkouškami a testy.. Ale tak držím ti palce v těch anglických , českých a amerických svátcích :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, leden, no...Tak doufám, že jsi to už nějak přežila ;)!

    OdpovědětVymazat
  5. Oh ako vidím, tak sa učíte z tej istej knihy na angličtinu ako aj my! :D Nie je to náhodou Solutions? :D Držím palce! :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  6. Moc dobrý článek a jsi vážně krásná :) umíš skvěle napsat úvod a to je velké plus

    http://christinwest.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat