1/02/2015

co bylo dal


Tak vás tedy zdravím na půdě mého blogu i v novém roce!

Silvestrovským songem roku 2014 se stává Peter Cmorík - Mám pocit
"ale ty máš takú dobrú riť, preto mi stúpáš do hlavy"

Chci vám všem ještě jednou popřát do nového začátku roku hodně splněných přání, zdraví, štěstí, krásné vzpomínky, dobré riťe, omptimistickou mysl a především co nejméně problémů. 

Je důležité využít povánočních slev, a proto jsem zamířila do dm, koupila si korektor a pudr, protože během posledního týdne oba došly. No ale cestou nešlo odtrhnout oči od výloh, a proto jsem odešla i se svetrem (nejspíš si skočím i pro druhý, akorát v jiném odstínu), nevyužít 70% slevy by byl pomalu hřích.

Zároveň se mi povedlo objevit úžasné šaty, takže bude těžké říct ne, až si pro ně půjdu. Krom toho se mi podařilo odejít i s rtěnkou od Make Up Academy, vždycky jsem chtěla vyzkoušet odstín nude a konečně se mi poštěstilo.





























Z ničeho nic jsem si uvědomila, jak moc jsem se za poslední rok změnila v obličeji, až mě to pomalu děsí. Člověk vypadá starší a celkem se mu to i zamlouvá, no vr. To na mém věku zbožňuju, neustále změny. 

Nevím jak vy, ale já jsem neskutečně ráda, že ten sníh už taje. Mám ho ráda, ale pouze o Vánocích a na horách, když jedeme lyžovat, když má člověk chuť sjíždět svah, či koulovat se. Jenže pro člověka, který se musí denně dopravovat do školy busem (pokud jedu autem, tak je mi to šumák, že), je tohle konec světa. Sůl v ulicích mi zničila už nejedny zimní boty, nesčetněkrát jsem spadla, něco si roztrhla, poranila se, či namočila oblečení, a proto nemám sebemenší potřebu sněhu i po Novém roce. Máte to tak taky?



7 komentářů:

  1. Krásný nový rok 2015! :)
    Taky jsem ráda, že sníh už taje a budu doufat, že nenapadá :D je to zlo, když si koupíš nový boty a zničí ti je ta posypová sůl.
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já nemám celkově zimu moc ráda. Už aby bylo zase léto! :) Jinak já si ještě nic nekoupila, ale udělám si pak na blog wishlist toho, co bych si přála :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě také do nového roku jen to nej!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak pak přdej nějaké fotky těch tvých úlovků! :)
    Tak to mě zase sníh vůbec nevadí :D ale ty hnědý břečky už docela jo, pravda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny nový rok 2015 ♥ Hlavne veľa šťastia, zdravia a lásky :)
    To s tým snehom máme rovnako, tiež neznášam keď sa začne topiť, a potom mrzne.. to je to najväčšie zlo :D Raz sa mi podarilo skutočne krásne spadnúť, narazila som si kostrč a nechodila som 3 dni do školy ( no problem, boli písomky) takže všetko zlé je na ničo dobré :DD Ale aj napriek tomu ho neznášam :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jo. Přesně :)
    Jsi krásná.

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to tu sluší ;)♥

    OdpovědětVymazat