1/27/2015

des des


Poslední týdny je pro mě všechno téměř nové. Krapet jsem změnila harmonogram dne a hned toho stihnu více, i když mám méně volného času. Stíháte toho taky víc, když máte méně volného času, než když máte téměř celý den volno a strávíte ho nicneděláním? Tohle je totiž můj příklad. A vzhledem k tomu, že se snažím mít neustále co na práci, využívám čas efektivněji, tudíž jsem šťastná jak snad ještě nikdy. 

Narazila jsem tenhle týden na pár fotek interiérů, o které se s vámi musím podělit. Krom toho, že mám ráda bílou, miluju přírodní materiál (dřevo, kámen), proto za mě platí - čím víc toho materiálu člověk použije, tím víc si ho zamiluju. 























Od čtvrtku by mělo jít v lidlu koupit jogga pants. Jógu necvičím, ale proč nenajít důvod a nezačít, nemám pravdu? Trochu se uvolnit, to je to, co právě teď potřebuju... stejně jako každý den, hahaha. 

Rozhodla jsem se, že natáčení vezmu pořádně za pačesy (proč to zní tak divně?) a konečně s těmi plány něco udělám. Nechci o tom pořád jen mluvit a do nekonečna plánovat, proto jsem dnes vytáhla papír, tužku a jde se psát scénář a obsazení, máte se na co těšit! 




5 komentářů:

  1. Když o tom tak mluvíš, tak mi dochází, že na tom asi něco bude :D
    Ty interiéry jsou moc hezké, taky sním o tom, jak budu mít krásný prosvětlený byt laděný do bílé barvy :) Ale některé kombinace na mě působí až moc chladně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám diár, do ktorého si vždy píšem, čo musím spraviť, a celkom sa mi to darí - moje dni sú viac než len plné :D
    Presne takto si viem predstaviť nejaké svoje budúce bývanie - tiež zbožňujem kombináciu bielej a dreva :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten poslední obrázek- ten je skvělej <3 Krásný a nápaditý řešení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyvolee Tera ten obývák je úžasný! A už se těším na tvůj scénář hehe

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný blog, hned jsem se přidala k pravidelným čtenářům :)
    Asi se budu muset tebou inspirovat a také si lépe zorganizovat čas, protože s ním já neustále válčím, pořád ho mám dost a najednou nic nestíhám

    OdpovědětVymazat