1/05/2015

update


Představte si, že jsem si během tří dnů od zveřejnění wishlistu pořídila šaty, které se v něm objevily, můžete je najít v minulém článku, střihově jsou totožné těm na fotce, ale místo šedé jsou zbarvené do ruda, tak, jak jsem si přála. Byla tam i černá varianta s bílým límcem, ale jeptišku ze sebe dělat nehodlám.

Dnes vás potěším písničkou

Znamená to tedy, že mi zbývá už jen 9/10 věcí! 
(ano, mluvím o wishlistu)

Zároveň jsem si slíbila, že se budu snažit splnit současný wishlist do konce března, co stihnu - to stihnu. Začátkem dubna bych ho ráda aktualizovala, je to z velké části proto, že jsem si do něj dala celkem nesezónní věci, které zrovna nepotřebuju a mezitím mě napadl tucet dalších, které by mi zrovna bodly.

A aby vám to nebylo líto, tady máte i druhou

Krom toho jsem dnes přijela i s halenkou pro pokojskou, žádný strach, je to normální halenka, ale je neskutečně rozkošná, navíc i průhledná a podle fotek pochopíte, proč říkám, že je jak pro pokojskou. 








První den školy je ne/úspěšně za námi, upřímně, nečekala jsem, že budou učitelé házet nechápavé pohledy a očekávat, že jsme se přes prázdniny učili, vždyť nás znají už téměř čtyři roky! Po pěti doslova nekonečných hodinách jsme se třídou zamířili na bazén, voda byla příjemná, konečně cítím únavu, vypadá to, že dnes usnu bez problémů, přehozený režim z Vánoc se mi totiž doposud nepodařilo vrátit do starých kolejí.  


A tady už mnou milovaný zimní nápoj, přivítejte kakao a andlíky coby perníkové cukroví, kterého jako vždy zbylo nejvíce. Normálně ho nemám příliš v lásce, ale s kakaem tvoří celkem fajn pár. 

Umírám únavou, takže to jdu zalomit do sauny.
Popřemýšlím nad životem, znáte to.
Lásku všem! 



4 komentáře:

  1. Jsem zvědavá na fotky :)) Ta halenka je zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. kakao s perníčkami je najlepšie! chute detstva :)

    OdpovědětVymazat