1/03/2015

wishlist


Překvapuju sama sebe, ještě loni bych se tomuhle nápadu vysmála (lépe řečeno sobě do tváře), že 
mám v plánu udělat wishlist (...v podstatě ho zrovna dělám), teď jsem si ale uvědomila, 
že se dokáže i hodit, a tak jdu do něj, no není to nádhera?



1. Šaty s límcem - jedny mám vyhlídnuté, ale nemůžu se rozhodnout, zda jít do černých s bílým límcem a nebo vínových s (probůh, už ani nevím, jakou barvu měl límec), ale přikláním se spíše k druhé možnosti. 

2. Křivák v hořčicové barvě - nemám tušení, jestli se mi kdy poštěstí, ale toužím po něm, kdybyste ho v některém z obchodů kdy zahlédly, vzpomeňte si na mě a dejte mi echo. 

3. Sada štětců na líčení - aktuálně mám jen štětec na pudr a pár menších na obočí a oční stíny, ale došlo mi, že by se mi přidala celá sada. 

4. Kožené sandály na vysokém podpatku (český překlad mě vždycky tak pobaví)  - přesně tenhle typ je ze Zary. Původní cena byla téměř tři tisíce, ale tolik se mi za ně dávat nechce, proto čekám na výprodeje a tunu štěstí. 

5. Parfém Manifesto od YSL - voní božsky, měla jsem tester. Je to novinka léta 2014 a Yves Saint Laurent je má nejoblíbenější značka, takže to není žádné velké překvapení. 

6. Mikina have fun in LA - pořád přemýšlím, jestli jo/ne, ale opravdu sem patří. 

7. Sluneční brýle - své oblíbené jsem zapomněla loni v čajovně a doteď toho lituju, od té doby nemám žádné a myslím, že je na čase to napravit. 

8. Dřeváky/dřevěné platformy - tyhle boty jsem viděla poprvé v roce 2011 u mé tety, od té doby po nich toužím, ale neviděla jsem ten typ doposud snad v žádném obchodě, buďto nemám štěstí a nebo jsem slepá.

9. Konec prokrastinace od Petra Ludwiga - kniha, kterou by si měl pořídit každý. 

10. Nike Air Force 1 - bílá verze je nejúžasnější, má je na naší škole jen jediný kluk (lauřin amant), a proto bych neměla problém si je pořídit, a navíc je to kluk. Kdyby si je pořídila nějaká holka, tak jí nazvu velice nehezky a stala by se ze mě rázem krvelačná bestie, hahaha. 


Najde se něco z mého i na vašem wishlistu? 


To bude pro dnešek vše. To blogování mě nějak chytlo, vypadá 
to tedy nadějně. Doufám, že mi to vydrží! 


7 komentářů:

  1. Prej "nebo jsem slepá" :D Třeba se ti poštěstí :) Více se mi ale líbí ten styl bot dole vlevo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoj topánkový výber zbožňujem ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty rozhodně ve vínové! Šedé máme dost :D. A tu mikinu ber, třeba nezapadá do tvého stylu/výběru, ale je prostě...dobře kombinovatelá, aspoň si myslím.

    OdpovědětVymazat
  4. Such a cool items :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se třeba strašně líbí ty brýle, ale vím, že mi nesluší a tak je to jenom takový můj nesplnitelný sen :D

    OdpovědětVymazat
  6. Proč doprdele sleduješ mého amanta? :D:D

    OdpovědětVymazat
  7. já ho nesleduju, já jen vím, že nosí pořád ty stejné boty, moje nike air force lásky :D:D

    OdpovědětVymazat