5/14/2015

Aubrey / Agora

Týden teda začal velkolepě, hned v pondělí jsem narazila díky jedné fenomenální app na Francouze, který si podepsal vlastní ortel jistou nabídkou (ano, začal mě dobrovolně učit francouzsky). Strávili jsme šest hodin skypováním v angličtině, což mi přijde jako pozoruhodný výkon, do té doby jsem s nikým nemluvila anglicky v kuse víc jak dvě hodiny. 

Hned druhý den jsem běžela do knihovny, vrátila italštinu pro samouky (její samoučbu odkládám na dobu neurčitou, měla jsem díky ní zmatky se španělštinou, ou ou) a popadla verzi francouzskou. Společně s ní i knihu o Evropské unii a základy komunikace (to vše kvůli Agoře). A v neposlední řadě i originální anglickou verzi The Casual Vacancy (česká verze: Prázdné místo) od J.K. Rowling. Můj první pokus o obtížnější literaturu v jiném jazyce, takže uvidíme. 

Ve středu jsme měli na programu natáčení videa, na Agoru... kam jinam, nepřijdete o něj. Chvíli čekání na zbytek týmu jsme si s Katkou krátily focením pro jednu nejmenovanou competition, ukážu vám alespoň pár fotek, které mě zaujaly teda nejvíc. 


p.s. ten šeřík jsme do vlasů trhali pět minut před natáčením

Dostala jsem teď neskutečnou chuť jít někam/někoho/něco fotit... bude to tím, že mám v hlavě zakódovaný pátek, který je teprv zítra. No nic, jdu se prozatím pustit do francouzštiny, protože kolik umíš jazyků, tolikrát jsi člověkem. Au revoir!






Žádné komentáře:

Okomentovat