5/03/2015

BBQ vol. II

Tento víkend u nás zavládl gril. Sobotní klobásy jsem si sice odpustila, protože je nejím, co si budem povídat, ale když se dnes vytáhla přijatelná forma masa, neměla jsem námitky. 

Strávili jsme dopoledne u známého, kde se nás sešlo přibližně dvanáct. Škoda jen, že nám počasí přálo jen z počátku, později si z nás dělala obloha fórky a poslala nám i pár kapek, tyto těžké časy jsme však přečkali ve zdraví a rozprchli se domů až o pár hodin později. 









































V poledne mi zbytek dnešních aktivit předurčila Laura, když mi mezi slovy oznámila zítřejší dva testy, o kterých jsem neměla ani páru. Na druhou stranu se znám, takže vím, že učení za denního světla není v rámci mých možností (schopností?), takže nač si dělat zbytečné naděje a kazit krásnou neděli. 

Podařilo se mi objevit seriál Young and hungry, zprvu jsem mu pod vlivem předsudků nedala ani šanci (myslela jsem si, že se jedná o jakousi realityshow o vaření), ale během včerejší dlouhé chvíle jsem propadala nudě a mé oko modravé zavadilo pohledem o novou epizodu onoho seriálu, rozhodla jsem se, že si pustím alespoň první epizodu, abych zabila čas. Po první následovala druhá, třetí... až jsem jich stihla za večer patnáct, což je aktuální vydaný počet. Na čsfd to nemá zrovna bohulibé procenta, ale to je (předpokládám) tím, že to většina záporáků zabalila hned po první epizodě. Nebudu vám ale vykládat pohádku, že se jedná o prvotřídní dílo hodno Oskara, nejedná. Tohle totiž v mém případě není ani prioritou. Pokud se už dokopu ke sledováni sitcomu, tak mě musí umět pobavit a rozbrečet, a tenhle obstál.

Dnešní počasí stojí vážně za starou belu, mám díky němu pocit, že dělám všechno špatně. Každopádně mi nic nezkazí příští týden, prostě nesmí. :-)





1 komentář:

  1. Jedna z věcí, proč miluji jaro/léto, jsou právě tyhle grilovací večery! :)

    OdpovědětVymazat